Jste zde

PROBIDDING 2019 - představujeme řečníky a jejich přednášky #1

Konference PROBIDDING 2019 se pomalu blíží. My bychom vám rádi představili první tři přednášející a témata, kterým se budou věnovat.

Šárka Cihlová

5. rokem pracuji v agentuře Redmedia, kde pomáhám růst převážně klientům z oblasti e-commerce. Ve své praxi se nejčastěji pohybuji v PPC systémech, zbožových srovnávačích a analytice.

 

 

 

Přednáška: Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů

Ukážu vám, jak nad segmentací produktů přemýšlím, jaké podklady využívám a checklist, se kterým pracuji.

Na reálném příkladu popíšu: 

  • Jak jsme se sladili s klientem. 
  • Jak jsem proces aplikovala do Mergada a Bidding Foxu
  • Jak s daty dál pracujeme a co nám to přineslo. 

 

Lída Svitálková

Se srovnávači zboží pracuji čtvrtým rokem, nyní ve spolupráci s výkonnostní agenturou optimio. Jsem certifikovanou specialistkou Heureky, Beedu a Mergada.  

 

 

 

Přednáška: Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží

Projdeme spolu checklist nejčastějších chyb, na které jsem narazila při auditech účtů Heureky i Zboží. Odpovíme si i na otázku, kdy bidding nemá smysl a proč.

 

Jirka Drážný

Posledních 7 let se zabývám online marketingem na různých projektech a pozicích. Poslední 2 roky pracuji jako konzultant v marketingové agentuře PRIA, kde se mimo jiné věnuji i zbožovým srovnávačům. 

Systém, který mi poslední dobou padl do oka je Glami. V pravidelné správě mám 2 velké e-shopy, které mají na Glami.cz celkový obrat v řádech desítek milionů ročně. Dále řeším i jejich slovenské klony, dělám konzultace a výpomoc pro menší e-shopy.

Přednáška: Jak na strategii, analytiku a optimalizaci Glami

V mojí přednášce se podíváme na strategické pohledy na Glami. Co od něj můžete očekávat a jak se na něj připravit. Povíme si o tom, že je třeba znát vaše portfolio, abyste mohli Glami zkrotit a jak efektivně sbírat data pro optimalizaci. A v neposlední řadě budu mluvit o tom, jak uvažovat o biddingu na Glami a jak si ho nastavit.
 

 

V dalším článku si představíme zbylé tři přednášející a jejich témata - Vláďu Trevisana, Petru Mikuláškovou a Janu Dzuričkovou. Máte na přednášející nějaké otázky, na které byste na konferenci rádi slyšeli odpověď? Napište nám je.

Konference PROBIDDING 2019 se koná 16. 5., od 10:00 do 17:00 v Black Box Cafe v Brně. Je ZDARMA a přihlásíte se na ni TADY.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.