PROBIDDING - představujeme řečníky a jejich přednášky #3

První konference o biddingu se koná už zítra. A nám ještě zbývá představit poslední přednášející a její téma. Seznamte se s Janou Dzuričkovou.

Jana Dzuričková

Miluju čísla a datovou analytiku. Hledám způsoby, jak s nimi pracovat v biddingu na cenových porovnávačích. Zázemí pro mé biddingové teorie mi už 4 roky poskytuje marketingová agentura Unikum, se kterou pomáháme klientům po celé Evropě.

Přednáška: Jak se lišácky vypořádat s nízkou časovou dotací na správu zbožáků

V přednášce vám poodhalím jeden z mých biddingových receptů, který mi v posledních měsících u klientů v krátkém čase přináší rychle viditelné výsledky. I při nízké časové dotaci na správu účtů. Společně se podíváme na důležitost organizace práce při optimalizaci, ale i na to, jak mezi produkty najít dojné krávy, které z vás udělají hvězdy inzerce na zbožácích.

 

Přednášky Jany Dzuričkové, Petry Mikuláškové, Vládi Trevisana, Šárky Cihlové, Lídy Svitálkové a Jirky Drážného uslyšíte už zítra v Buran Teatr na Kounicové 20 v Brně.

Konference je zdarma a stačí se jen registrovat.

Máte na Janu nebo ostatní řečníky otázky, na které byste chtěli slyšet odpověď? Pošlete nám je.

Přidat komentář

Další články

Ukládání filtrů na podstránce Produkty
Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.
Filtrování událostí v Bidding Foxu
V Bidding Foxu si můžete vytvořit vlastní projektový deník. Díky zapisování událostí do grafů a podrobné diagnostice získáte komplexní informace o vaší inzerci. Podívejte se, jak na to.