Jste zde

PROBIDDING - představujeme řečníky a jejich přednášky #3

První konference o biddingu se koná už zítra. A nám ještě zbývá představit poslední přednášející a její téma. Seznamte se s Janou Dzuričkovou.

Jana Dzuričková

Miluju čísla a datovou analytiku. Hledám způsoby, jak s nimi pracovat v biddingu na cenových porovnávačích. Zázemí pro mé biddingové teorie mi už 4 roky poskytuje marketingová agentura Unikum, se kterou pomáháme klientům po celé Evropě.

Přednáška: Jak se lišácky vypořádat s nízkou časovou dotací na správu zbožáků

V přednášce vám poodhalím jeden z mých biddingových receptů, který mi v posledních měsících u klientů v krátkém čase přináší rychle viditelné výsledky. I při nízké časové dotaci na správu účtů. Společně se podíváme na důležitost organizace práce při optimalizaci, ale i na to, jak mezi produkty najít dojné krávy, které z vás udělají hvězdy inzerce na zbožácích.

 

Přednášky Jany Dzuričkové, Petry Mikuláškové, Vládi Trevisana, Šárky Cihlové, Lídy Svitálkové a Jirky Drážného uslyšíte už zítra v Buran Teatr na Kounicové 20 v Brně.

Konference je zdarma a stačí se jen registrovat.

Máte na Janu nebo ostatní řečníky otázky, na které byste chtěli slyšet odpověď? Pošlete nám je.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

BF News Únor
Máme za sebou druhý měsíc v roce a to znamená, že je čas na další Bidding Fox News. V lišácké noře jsme spustili novou videorubriku, Pricing Fox získal napojení na další e-shopovou platformu a s Mergadem se neztratíte ve světě módy, ani při expanzi do Maďarska. A nejen to. Ohlédněme se společně za únorovými událostmi z e-commerce světa.
Třetí díl
Ve třetím díle vašich nejčastějších otázek z podpory si vezmeme do parády nejasnost týkající se různých výsledků statistik za stejný časový úsek. To, že čísla nesedí, nemusí znamenat, že jde o nesprávná data. Po zhlédnutí nejnovějšího videa v tom budete mít více jasno.
Druhý díl nejčastějších dotazu z podpory
V druhém díle nejčastějších otázek z podpory se společně podíváme na váš další častý problém, kterým jsou nesedící počty produktů napříč biddingovými strategiemi. Čím je tento jev způsobený? Klikněte na video a zjistěte více.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.