Jste zde

PROBIDDING - představujeme řečníky a jejich přednášky #3

První konference o biddingu se koná už zítra. A nám ještě zbývá představit poslední přednášející a její téma. Seznamte se s Janou Dzuričkovou.

Jana Dzuričková

Miluju čísla a datovou analytiku. Hledám způsoby, jak s nimi pracovat v biddingu na cenových porovnávačích. Zázemí pro mé biddingové teorie mi už 4 roky poskytuje marketingová agentura Unikum, se kterou pomáháme klientům po celé Evropě.

Přednáška: Jak se lišácky vypořádat s nízkou časovou dotací na správu zbožáků

V přednášce vám poodhalím jeden z mých biddingových receptů, který mi v posledních měsících u klientů v krátkém čase přináší rychle viditelné výsledky. I při nízké časové dotaci na správu účtů. Společně se podíváme na důležitost organizace práce při optimalizaci, ale i na to, jak mezi produkty najít dojné krávy, které z vás udělají hvězdy inzerce na zbožácích.

 

Přednášky Jany Dzuričkové, Petry Mikuláškové, Vládi Trevisana, Šárky Cihlové, Lídy Svitálkové a Jirky Drážného uslyšíte už zítra v Buran Teatr na Kounicové 20 v Brně.

Konference je zdarma a stačí se jen registrovat.

Máte na Janu nebo ostatní řečníky otázky, na které byste chtěli slyšet odpověď? Pošlete nám je.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.