Jste zde

PROBIDDING - představujeme řečníky a jejich přednášky #3

První konference o biddingu se koná už zítra. A nám ještě zbývá představit poslední přednášející a její téma. Seznamte se s Janou Dzuričkovou.

Jana Dzuričková

Miluju čísla a datovou analytiku. Hledám způsoby, jak s nimi pracovat v biddingu na cenových porovnávačích. Zázemí pro mé biddingové teorie mi už 4 roky poskytuje marketingová agentura Unikum, se kterou pomáháme klientům po celé Evropě.

Přednáška: Jak se lišácky vypořádat s nízkou časovou dotací na správu zbožáků

V přednášce vám poodhalím jeden z mých biddingových receptů, který mi v posledních měsících u klientů v krátkém čase přináší rychle viditelné výsledky. I při nízké časové dotaci na správu účtů. Společně se podíváme na důležitost organizace práce při optimalizaci, ale i na to, jak mezi produkty najít dojné krávy, které z vás udělají hvězdy inzerce na zbožácích.

 

Přednášky Jany Dzuričkové, Petry Mikuláškové, Vládi Trevisana, Šárky Cihlové, Lídy Svitálkové a Jirky Drážného uslyšíte už zítra v Buran Teatr na Kounicové 20 v Brně.

Konference je zdarma a stačí se jen registrovat.

Máte na Janu nebo ostatní řečníky otázky, na které byste chtěli slyšet odpověď? Pošlete nám je.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.