Lehčí práce napříč projekty a kontrola inzerce

Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.

Filtry trochu jinak

To, že si nastavené filtry můžete ukládat, jsme vám již říkali. Nyní v záhlaví stránky Produkty přibyla nová nabídka, ve které se schovává přehled těchto produktových filtrů.

Nové tlačítko zobrazující uložené filtry
Nové tlačítko zobrazující uložené filtry

V tabulce najdete název filtru a jak je nastavený. Pořadí filtrů můžete měnit jednoduše přetažením po najetí do sloupce pořadí, stejně tak si je můžete mazat či vyhledávat přes sloupeček akce.
Hlavním novým zlepšovákem je export uložených filtrů a import. Pokud kontrolujete u svých klientů věci se stejnou problematikou, nastavte si univerzální filtry, které si vyexportujete a ty potom mezi projekty už jen importujte.

Seznam uložených produktových filtrů
Seznam uložených produktových filtrů

Více možností v nastavení strategií

Maximální CPC si teď můžete u jednotlivých strategií nastavit procentuálně. Vedle kolonky pro hodnotu v korunách najdete pole, kde vyplníte, kolik procent z ceny produktu má CPC splňovat. V případě, že budete mít zadané hodnoty v obou polích, bude Bidding Fox brát v potaz tu nižší.

Možnosti nastavení maximální CPC
Možnosti nastavení maximální CPC

O další podmínku jsme rozšířili i checkboxy. Po zaškrtnutí poslední možnosti „Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem“ vám Lišák ušetří peníze za proklik u produktů, se kterými jste na top pozici s Heureka košíkem.

Nastavení strategií
Nastavení strategií

Nyní se přesuneme na stránku Nastavení, kde jsme přidali zasílání upozornění na nedostatek kreditu v nejbližších dnech. Podle vývoje čerpání kreditu v posledních 10 dnech vám zašleme zprávu o tom, že kredit v blízké době – dle zadaného údaje – dojde. Předcházíme tak vypadnutí produktů z biddingu nebo zastavení celé inzerce, což například ve vánocní sezóně může ovlivnit obrat e-shopu.

Nové upozornění na nedostatek kreditu
Nové upozornění na nedostatek kreditu

Na závěr vám můžeme slíbit, že budeme dále aplikaci neúnavně zlepšovat. Připravené máme mimo jiné i školení, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy či nejasnosti.

Přidat komentář

Další články

Rozšíření konkurence a strategií
Jsou to necelé dva měsíce, kdy jsme vám představili novinku v aplikaci Bidding Fox a to stránku Konkurence. Tuto sekci, která obohatila naši aplikaci, jsme rozšířili o Detail konkurenta a aby toho nebylo málo, přidali jsme i novou funkci v podobě Testovací strategie. Na následujících řádcích přiblížíme, co všechno vám novinky přinesou.
STRATEGIE AUTOMATICKY, PRAVIDELNĚ, OPAKOVANĚ
Vraceli jste se někdy do aplikace, aby se vám biddoval výběr produktů pouze v konkrétním čase? Teď už nemusíte. Strategie se vám nově automaticky zapnou a vypnou podle toho, co si sami nastavíte včetně pravidelného opakování v zadaném intervalu. Jak na to si nyní řekneme.