Jste zde

Biddujte automaticky a pravidelně v přesném čase

Vraceli jste se někdy do aplikace, aby se vám biddoval výběr produktů pouze v konkrétním čase? Teď už nemusíte. Strategie se vám nově automaticky zapnou a vypnou podle toho, co si sami nastavíte včetně pravidelného opakování v zadaném intervalu. Jak na to si nyní řekneme.

Automatické zapnutí a vypnutí si můžete nastavit buď u nových nebo již vytvořených strategií. Stačí zaškrtnou checkbox níže na stránce.

Nastavte si automatické zapnutí a vypnutí strategií
Nastavte si automatické zapnutí a vypnutí strategií 

Po zaškrtnutí checkboxu se vám zobrazí dvě možnosti – jednorázové či opakované aplikování. My se budeme věnovat druhé variantě.
První krok, který se nám sám nabízí je nastavení data a času pro spuštění a vypnutí strategie. V dalším kroku si zvolíme interval opakování. Po kliknutí na některou z možností vám vyskočí přesná vysvětlivka, kdy se bude strategie aplikovat. My jsme pro ukázku zvolili týdenní opakování.

Volba intervalu opakování
Volba intervalu opakování

Pokud zvolíte možnost nastavení vlastního intervalu, bude po vás lišák chtít zadání v cron syntaxi. Jako nápovědu jsme vám vložili odkaz na všem známou Wikipedii, obecně však platí to, že na první pozici se určují minuty, na druhé hodina, na třetí den v měsíci, na čtvrté měsíc a na poslední den v týdnu. Pokud chcete, aby se vám strategie zapínala například každý měsíc, můžete místo čísla napsat hvězdičku.

Ukázka zadání v cron syntaxi
Ukázka zadání v cron syntaxi

 

Složitejší vlastní zadání doporučujeme zejména lidem, kteří mají s nastavováním údajů v cron syntaxi již zkušenosti, aby nedošlo ke špatnému aplikování.

Po vyplnění údajů stačí vše pouze uložit. Vedle názvu poté naleznete datum a čas zapnutí/vypnutí. Ve sloupečku „Akce“, vedle ikonky tužky pro úpravu, můžete strategii spustit dříve přes piktogram šipky.

Označení plánovaného aplikování strategie
Označení plánovaného aplikování strategie

 

Tímto jsou naše rady k nové funkci u konce. Pokud si s nastavením Bidding Foxu nevíte rady, navštivte naše školení. Nejen, že vám poradíme, ale Jirka Guňka vám zodpoví vaše dotazy a prozradí některé své triky k efektivnějšímu využívání appky. Další lišácké návody připravujeme, proto nezapomeňte sledovat náš blog nebo sociální sítě.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.