Jste zde

Lehčí práce napříč projekty a kontrola inzerce

Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.

Filtry trochu jinak

To, že si nastavené filtry můžete ukládat, jsme vám již říkali. Nyní v záhlaví stránky Produkty přibyla nová nabídka, ve které se schovává přehled těchto produktových filtrů.

Nové tlačítko zobrazující uložené filtry
Nové tlačítko zobrazující uložené filtry

V tabulce najdete název filtru a jak je nastavený. Pořadí filtrů můžete měnit jednoduše přetažením po najetí do sloupce pořadí, stejně tak si je můžete mazat či vyhledávat přes sloupeček akce.
Hlavním novým zlepšovákem je export uložených filtrů a import. Pokud kontrolujete u svých klientů věci se stejnou problematikou, nastavte si univerzální filtry, které si vyexportujete a ty potom mezi projekty už jen importujte.

Seznam uložených produktových filtrů
Seznam uložených produktových filtrů

Více možností v nastavení strategií

Maximální CPC si teď můžete u jednotlivých strategií nastavit procentuálně. Vedle kolonky pro hodnotu v korunách najdete pole, kde vyplníte, kolik procent z ceny produktu má CPC splňovat. V případě, že budete mít zadané hodnoty v obou polích, bude Bidding Fox brát v potaz tu nižší.

Možnosti nastavení maximální CPC
Možnosti nastavení maximální CPC

O další podmínku jsme rozšířili i checkboxy. Po zaškrtnutí poslední možnosti „Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem“ vám Lišák ušetří peníze za proklik u produktů, se kterými jste na top pozici s Heureka košíkem.

Nastavení strategií
Nastavení strategií

Nyní se přesuneme na stránku Nastavení, kde jsme přidali zasílání upozornění na nedostatek kreditu v nejbližších dnech. Podle vývoje čerpání kreditu v posledních 10 dnech vám zašleme zprávu o tom, že kredit v blízké době – dle zadaného údaje – dojde. Předcházíme tak vypadnutí produktů z biddingu nebo zastavení celé inzerce, což například ve vánocní sezóně může ovlivnit obrat e-shopu.

Nové upozornění na nedostatek kreditu
Nové upozornění na nedostatek kreditu

Na závěr vám můžeme slíbit, že budeme dále aplikaci neúnavně zlepšovat. Připravené máme mimo jiné i školení, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy či nejasnosti.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.