Jste zde

Lehčí práce napříč projekty a kontrola inzerce

Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.

Filtry trochu jinak

To, že si nastavené filtry můžete ukládat, jsme vám již říkali. Nyní v záhlaví stránky Produkty přibyla nová nabídka, ve které se schovává přehled těchto produktových filtrů.

Nové tlačítko zobrazující uložené filtry
Nové tlačítko zobrazující uložené filtry

V tabulce najdete název filtru a jak je nastavený. Pořadí filtrů můžete měnit jednoduše přetažením po najetí do sloupce pořadí, stejně tak si je můžete mazat či vyhledávat přes sloupeček akce.
Hlavním novým zlepšovákem je export uložených filtrů a import. Pokud kontrolujete u svých klientů věci se stejnou problematikou, nastavte si univerzální filtry, které si vyexportujete a ty potom mezi projekty už jen importujte.

Seznam uložených produktových filtrů
Seznam uložených produktových filtrů

Více možností v nastavení strategií

Maximální CPC si teď můžete u jednotlivých strategií nastavit procentuálně. Vedle kolonky pro hodnotu v korunách najdete pole, kde vyplníte, kolik procent z ceny produktu má CPC splňovat. V případě, že budete mít zadané hodnoty v obou polích, bude Bidding Fox brát v potaz tu nižší.

Možnosti nastavení maximální CPC
Možnosti nastavení maximální CPC

O další podmínku jsme rozšířili i checkboxy. Po zaškrtnutí poslední možnosti „Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem“ vám Lišák ušetří peníze za proklik u produktů, se kterými jste na top pozici s Heureka košíkem.

Nastavení strategií
Nastavení strategií

Nyní se přesuneme na stránku Nastavení, kde jsme přidali zasílání upozornění na nedostatek kreditu v nejbližších dnech. Podle vývoje čerpání kreditu v posledních 10 dnech vám zašleme zprávu o tom, že kredit v blízké době – dle zadaného údaje – dojde. Předcházíme tak vypadnutí produktů z biddingu nebo zastavení celé inzerce, což například ve vánocní sezóně může ovlivnit obrat e-shopu.

Nové upozornění na nedostatek kreditu
Nové upozornění na nedostatek kreditu

Na závěr vám můžeme slíbit, že budeme dále aplikaci neúnavně zlepšovat. Připravené máme mimo jiné i školení, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy či nejasnosti.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.