Jste zde

Strategie a konkurence jdou ruku v ruce

Jsou to necelé dva měsíce, kdy jsme vám představili novinku v aplikaci Bidding Fox a to stránku Konkurence. Tuto sekci, která obohatila naši aplikaci, jsme rozšířili o Detail konkurenta a aby toho nebylo málo, přidali jsme i novou funkci v podobě Testovací strategie. Na následujících řádcích přiblížíme, co všechno vám novinky přinesou.

Podrobné informace pohromadě

Nové tlačítko v posledním sloupci přehledu konkurentů vám nabídne detailní souhrn o všech e-shopech, které mají stejné spárované produkty. V detailu se můžete prokliknout do recenzí shopu na Heurece nebo přímo na webovky. V sousedícím boxu máme Aktuální statistiky, které procentuálně zobrazují analýzu společného sortimentu. Hodnoty jsou proklikávací do stránky Produkty, kde si můžete porovnávat jednotlivý sortiment podle údajů, které vás zajímají nejvíce.

Záhlaví detailu konkurenta
Záhlaví detailu konkurenta

Níže naleznete tabulku TOP 10 výrobců, kategorií, nebo dárků, která obsahuje i počet, kolik produktů se třeba v konkrétní kategorii nachází. Tyto informace vám mohou pomoct například při kategorizování nebo doplňování sortimentu.

tabulka TOP 10
tabulka TOP 10 výrobců

Ke sledovaným konkurentům vám ukládáme mimo jiné i historické údaje. Grafy vám poskytnou průměrné hodnoty o vývoji hodnocení, počtu produktů, nebo ceny. Nechybí ani kolonka o změnách v informacích o e-shopu, kde uvidíte vše, co by vám nemělo uniknout.

Zmínit musíme i třešničku přehledu a tou je možnost porovnávání e-shopů. Pole s nadpisem „Srovnat s:“ najdete přímo v okně Detail konkurenta. Tato malá vychytávka vás zbaví složitého porovnávání vývoje ve více oknech a vypíše vám vše vedle sebe.

Porovnávání konkurentů
Porovnávání konkurentů

Zkoušejte bez propisování

Snažíme se, aby žádná stránka nebyla s vylepšeními pozadu, proto v hledáčku byla i stránka pro Upravení strategie. Zakomponovali jsme zde možnost Testovací strategie, díky které teď budete moct vyzkoušet aplikovaní strategie na výběr produktů bez obav, že se to promítne do výstupního feedu. Kromě testování vám nová funkce nabídne další lišácké využití – počítání diagnostik sortimentu či konkurence bez nutnosti biddovat.

Testovací strategie
Testovací strategie

Jednoduše řečeno, vyzkoušíte si co strategie udělá s výběrem produktů, ale nemusíte se bát, že by to mělo dopad na výstupní feed. Nebo si necháte načítat data, ale nebudete platit za bidding.

Upozornění

Dejte si ale pozor, aby strategie nezůstala na první pozici a tudíž nebyla například příčinou toho, že vám vypadnou produkty z biddingu. Bidding Fox bidduje podle pořadí strategií, doporučujeme tedy, abyste si tu testovací dali na nejnižší pozici.

 

Projděte si nové funkce a dejte nám vědět, jak jste je využili v praxi, popřípadě co by vám dalšího ještě usnadnilo práci. Na dalších vylepšeních neúnavně pracujeme, proto sledujte náš blog a sociální sítě, aby vám nic neuniklo.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.