Jste zde

Nezastavujeme – Bidding Fox vylepšil svoji diagnostiku

Pokud používáte Bidding Fox, jistě si všímáte, že souvisle pracujeme na jeho vylepšeních. Teď nastal čas si opět říct, co je nového. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Nová diagnostika

Když otevřete aplikaci, vidíte rovnou stav inzerce. Můžete tak zkontrolovat, že je všechno v normě a že se vám daří. Ale jelikož chcete být nejlepší, chcete vědět, co všechno udělat pro to, aby byla vaše inzerce v ještě lepší kondici. 
Přesně proto je tu stránka Diagnostika. Je tu vlastně od začátku BF, ale nyní podstoupila rozsáhlá vylepšení.

Konkrétní produkty si vždy můžete buď zobrazit přímo v aplikaci nebo je vyexportovat do CSV a dál s nimi pracovat.

Nová diagnostika produktů

Problémy bránící biddování produktů

Přehled Problémů, které přímo brání v inzerci produktů - většina kontrol pochází z původní Diagnostiky.

Diagnostika - Problémy bránící biddingu

Varování

Po problémech následují Varování, kde nyní zobrazujeme informace, které se vztahují k tomu, co už máte v BF nastaveno:

  1. Produkt nesplňuje cíl – není tedy na požadované pozici; díky tomu, že je vše rozděleno podle cílů, si můžete produkty rychle zobrazit nebo vyexportovat do CSV
  2. Produkt dosáhl max. CPC – s rozlišením, jestli je či není v biddingu, což vám pomůže při analýze např. toho, proč produkt v biddingu není (a vy si nejste jisti, která podmínka za to může)
  3. Produkt přesáhl max. PNO – měřeno vždy za posledních 30 dní

Varování nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět.

Diagnostika - Varování, nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět

Doporučení

Co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit.

  1. Na které pozici máte nejvíce prokliků a na které nejvíce objednávek – zde můžete upravit strategie, podle toho jestli chcete více prokliků, objednávek nebo naopak chcete např. ušetřit
  2. Produkty, které jsou dražší než 5 nejlevnějších nabídek – to může být jeden ze střípků, který vám může poradit, proč se vaší inzerci nedaří tak, jak byste čekali
  3. To, kde byste si změnou jednoho dne v dostupnosti mohli výrazně pomoci – tzv. Zlomová dostupnost (skladem či do 3 dnů; 3 dny či týden; atp.)

Diagnostika - Doporučení co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.