Jste zde

Nezastavujeme – Bidding Fox vylepšil svoji diagnostiku

Pokud používáte Bidding Fox, jistě si všímáte, že souvisle pracujeme na jeho vylepšeních. Teď nastal čas si opět říct, co je nového. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Nová diagnostika

Když otevřete aplikaci, vidíte rovnou stav inzerce. Můžete tak zkontrolovat, že je všechno v normě a že se vám daří. Ale jelikož chcete být nejlepší, chcete vědět, co všechno udělat pro to, aby byla vaše inzerce v ještě lepší kondici. 
Přesně proto je tu stránka Diagnostika. Je tu vlastně od začátku BF, ale nyní podstoupila rozsáhlá vylepšení.

Konkrétní produkty si vždy můžete buď zobrazit přímo v aplikaci nebo je vyexportovat do CSV a dál s nimi pracovat.

Nová diagnostika produktů

Problémy bránící biddování produktů

Přehled Problémů, které přímo brání v inzerci produktů - většina kontrol pochází z původní Diagnostiky.

Diagnostika - Problémy bránící biddingu

Varování

Po problémech následují Varování, kde nyní zobrazujeme informace, které se vztahují k tomu, co už máte v BF nastaveno:

  1. Produkt nesplňuje cíl – není tedy na požadované pozici; díky tomu, že je vše rozděleno podle cílů, si můžete produkty rychle zobrazit nebo vyexportovat do CSV
  2. Produkt dosáhl max. CPC – s rozlišením, jestli je či není v biddingu, což vám pomůže při analýze např. toho, proč produkt v biddingu není (a vy si nejste jisti, která podmínka za to může)
  3. Produkt přesáhl max. PNO – měřeno vždy za posledních 30 dní

Varování nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět.

Diagnostika - Varování, nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět

Doporučení

Co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit.

  1. Na které pozici máte nejvíce prokliků a na které nejvíce objednávek – zde můžete upravit strategie, podle toho jestli chcete více prokliků, objednávek nebo naopak chcete např. ušetřit
  2. Produkty, které jsou dražší než 5 nejlevnějších nabídek – to může být jeden ze střípků, který vám může poradit, proč se vaší inzerci nedaří tak, jak byste čekali
  3. To, kde byste si změnou jednoho dne v dostupnosti mohli výrazně pomoci – tzv. Zlomová dostupnost (skladem či do 3 dnů; 3 dny či týden; atp.)

Diagnostika - Doporučení co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.