Jste zde

Diagnostika v Bidding Foxu

Bidding Fox zpracovává velké množství dat, která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici. Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.

Podstránka diagnostiky je rozdělena na celkový přehled, problémy, varování a doporučení. Jakmile vytvoříte první strategii a Bidding Fox ji zapracuje, můžete ji začít využívat.

Diagnostika produktů vám poskytne informace tom, proč některé produkty nejsou v biddingu, jestli jsou vaše ceny konkurenční, na jakých pozicích se nejčastěji objevujete, apod. Obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií.

Podstránka diagnostiky produktů

Diagnostika produktů

Pozice v biddingu

V grafu vidíte, kolik produktů se objevilo v biddingu, na které pozici a kolik prokliků jednotlivé pozice měly. Nad grafem je doporučení, jak byste měli při nastavování dalších strategií postupovat.

Máte nejvíc prokliků z první pozice, ale snažíte se cílit spíš na nižší? Nebo naopak. Cílíte na 1. pozici, ale nejlepší výsledky máte z 2. a 3.? Pokud ano, zkuste strategie optimalizovat podle doporučení.

Pozice podle ceny

Cena produktu je jedním z velmi podstatných faktorů v biddingu. Vaše cena může být o něco nebo i o hodně vyšší nebo nižší než ta konkurenční. Bidding Fox ví, které to jsou, a vždy vám ukáže, které to jsou.

Máte u produktů ceny, které jsou nižší než ty konkurenční? Zkuste je navýšit blíž ke konkurenci, zvýšíte tak svůj zisk s minimální námahou.

V dalším článku se podíváme na zub problémům, které můžou bránit v biddingu. Používáte k optimalizaci inzerce diagnostiku a rádi byste se podělili o zkušenosti? Napište nám>>

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.