Špatné párování dat z Google Analytics

Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu. To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí?

Jaký je problém

Data z Analytics se nepárují k jednotlivým produktům. 

Jak se projeví

Problém se projeví pokud máte v aplikaci nastavený zdroj dat Google Analytics.

  • V Bidding Foxu se vám k produktům nepropisují objednávky a návštěvy.
  • Na Hlavní stránce u jednotlivých strategií vidíte u obratu a objednávek hodnotu 0.
  • Na podstránce Nastavení v boxu u výběru dat vidíte, že ještě nebyla stažena.
  • Aplikace kvůli těmto chybějícím datům nemůže spočítat PNO

Jak problém odhalíte

Zobrazte si váš e-shop v Google Analytics. Přejděte na podstránku Chování, Obsah webu a Vstupní stránky. Jak se načtou data, vidíte vstupní stránky vašeho e-shopu. Pokud se zobrazují celé URL adresy (www.bidding-fox.cz/tricko-bidding-fox) a nejen část za lomítkem (/tricko-bidding-fox), je třeba upravit nastavení v Analytics nebo Bidding Foxu.

Jak problém vyřešit

Jsou tři možné varianty. 

Nastavení Google Analytics

V Analytics přejděte do administrace a zobrazte si nastavení využívaného výběru dat. Najděte pole Výchozí stránka a pokud máte vyplněné údaje, smažte je
Pozor, tato úprava se může projevit na další nastavené reporty, pokud je používáte.

Nastavení výchozí stránky v Google Analytics

Vytvoření nového výběru dat

V případě, že do využívaného výběru dat nemůžete nebo nechcete zasahovat, vytvořte nový jen pro Mergado a Bidding Fox a propojte s Mergado Keychain

Nastavení Bidding Foxu

Na podstránce Nastavení v Bidding Foxu v Nastavení párování produktů do Google Analytics vytvořte regulární výraz, aby se doplnila doména z Výchozí stránky v analytics. 

  • ^(.*)$
  • nazev-eshopu$1
Ukázka nastavení pro párování dat z Google Analytics
Nastavení párování produktů do Google Analytics

Díky této úpravě se budou data správně párovat a vy budete moct s aplikací pracovat na 100 %.

Setkali jste se s podobným problémem, u kterého si nejste jistí jeho řešením? Napište nám.
 

Přidat komentář

Další články

Ukládání filtrů na podstránce Produkty
Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.
Filtrování událostí v Bidding Foxu
V Bidding Foxu si můžete vytvořit vlastní projektový deník. Díky zapisování událostí do grafů a podrobné diagnostice získáte komplexní informace o vaší inzerci. Podívejte se, jak na to.