Jste zde

Zapisujte akce do Bidding Foxu

Řešíte u e-shopu nestandardní situace, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané u statistik v Bidding Foxu? Vytvořte vlastní události, které se propíšou do grafů a vy o nich budete mít vždy přehled. Jak na to? Podívejte se na návod.

Jako příklad si uvedeme akci Výprodej skladu. U všech strategií jsme zvýšili CPC a cílili na 1. pozice, aby byly produkty co nejvíce vidět. Prodeje, návštěvy a obrat vzrostou a projeví se ve statistikách v Bidding Foxu. My do aplikace přidáme událost, abychom i zpětně věděli, že tato akce proběhla a měla vliv na výsledky.

Události se nemusí týkat jen nastavení v Bidding Foxu. Můžete zapisovat např. PPC kampaň zaměřenou na podporu prodeje a další reklamy.

Nastavení vlastních událostí

  • Na podstránce Události vybereme možnost přidat novou.
  • Zvolíme, kdy vznikla/vznikne a pojmenujeme ji. 
  • Jako závažnost zvolíme INFO a přidáme popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
  • Vybereme možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíme ve všech diagnostikách. 
  • Přiřadíme štítek, nebo vytvoříme nový. 
  • Událost uložíme a je hotovo. 
Vytvoření nové události v Bidding Fox.
Vytvoření vlastní události
Vytvoření štítku k události v Bidding Fox
Vytvoření nového štítku
Události můžete vytvářet i zpětně nebo dopředu. Můžete tak označit akce, které už proběhly nebo ty, které plánujete. 

Díky tomuto nastavení budeme vždy vědět, jaký vliv měla kampaň na produkty. Odlišení nám pomůže i s vyhodnocením úspěšnosti kampaně. 

Díky spojení informací o biddingu a reklamních kampaní mimo něj, pro vás bude jednodušší plánování dalších marketingových akcí pro e-shop. Už jste vyzkoušeli přidat vlastní události do Bidding Foxu? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.