Jste zde

Zapisujte akce do Bidding Foxu

Řešíte u e-shopu nestandardní situace, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané u statistik v Bidding Foxu? Vytvořte vlastní události, které se propíšou do grafů a vy o nich budete mít vždy přehled. Jak na to? Podívejte se na návod.

Jako příklad si uvedeme akci Výprodej skladu. U všech strategií jsme zvýšili CPC a cílili na 1. pozice, aby byly produkty co nejvíce vidět. Prodeje, návštěvy a obrat vzrostou a projeví se ve statistikách v Bidding Foxu. My do aplikace přidáme událost, abychom i zpětně věděli, že tato akce proběhla a měla vliv na výsledky.

Události se nemusí týkat jen nastavení v Bidding Foxu. Můžete zapisovat např. PPC kampaň zaměřenou na podporu prodeje a další reklamy.

Nastavení vlastních událostí

  • Na podstránce Události vybereme možnost přidat novou.
  • Zvolíme, kdy vznikla/vznikne a pojmenujeme ji. 
  • Jako závažnost zvolíme INFO a přidáme popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
  • Vybereme možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíme ve všech diagnostikách. 
  • Přiřadíme štítek, nebo vytvoříme nový. 
  • Událost uložíme a je hotovo. 
Vytvoření nové události v Bidding Fox.
Vytvoření vlastní události
Vytvoření štítku k události v Bidding Fox
Vytvoření nového štítku
Události můžete vytvářet i zpětně nebo dopředu. Můžete tak označit akce, které už proběhly nebo ty, které plánujete. 

Díky tomuto nastavení budeme vždy vědět, jaký vliv měla kampaň na produkty. Odlišení nám pomůže i s vyhodnocením úspěšnosti kampaně. 

Díky spojení informací o biddingu a reklamních kampaní mimo něj, pro vás bude jednodušší plánování dalších marketingových akcí pro e-shop. Už jste vyzkoušeli přidat vlastní události do Bidding Foxu? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Souhrn roku 2022 v Bidding Fox technologies
Rok 2022 v kostce. Nová aplikace, rostoucí úspěchy klientů, účast na e-commerce akcích – připomeňte si s námi významné momenty.
Jak Bidding Fox pomohl zvýšit průměrný meziroční růst tržeb o 45 %
Šetří čas, náklady a pomáhá ke zvyšování zisku. Jakých výsledků dosahují klienti s aplikací Bidding Fox, se dozvíte v případové studii s oXyShop.
Bidding Fox Elements od A do Z
Zacilte inzerci na míru svým zákazníkům. Data z Bidding Fox Elements obohatí XML feed o cenné údaje a zvýší výkonnost produktů i e-shopu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.