Jste zde

Mějte rozpočet pod kontrolou díky nové možnosti strategií

Rozšířili jsme strategie o novou funkcionalitu. Pohlídá vám obrat, nebo limitovaný počet objednávek a nedovolí přesáhnout náklady či počet prokliků. Pojďme se podívat, jak vám nové změny v nastavení pomohou při správě inzerce.

Vytáhněte z nastavení rozpočtu co nejvíc

V sekci Přidat strategii přibyla nově i možnost Přidat rozpočet. V zobrazené tabulce si zvolíte časové období, na které bude nastavený rozpočet aplikovaný. Výhodu to přináší v situacích, kdy jste mimo administraci e-shopu a potřebujete prodat například produkt, který je skladem v omezeném množství.
Na ukázku – na daný výběr produktů si zvolíte datumy plánovaného prodeje a maximální počet objednávek, který nechcete překročit. Vytvoříte novou strategii, která se automaticky zastaví při dosáhnutí přednastaveného limitu. Bidding Fox následně přejde na další vytvořenou strategii.

Tabulka na přidání rozpočtu
Tabulka na přidání rozpočtu

Vytvořte si promyšlený rozvrh strategií

Funkci Rozpočet si nastavíte nejen na objednávky. V nové možnosti strategií si upravíte limit na Prokliky, Náklady či Obrat.

Užitečných tipem při tvořbě rozpočtu je jeho kombinace s automatickým zapnutím a vypnutím strategií. Vyberte si možnost Opakovat a zvolte požadované časové období. Důležité je však připravit rozpočet na jednotlivé období dopředu. Jestli se vám automaticky znovu zapne strategie, která byla pozastavená, tak se neaktualizuje nastavení rozpočtu.

Nastavení rozpočtu
Nastavení rozpočtu

 

V Bidding Foxu hledáme neustále způsoby, jak učinit naši appku přínosnější pro vaši práci s inzercí na zbožácích. Praktické rady vám proto přinášíme pravidelně v nápovědách a videích na našem Youtube kanále. Pokud preferujete osobní setkání, zavítejte na jedno z našich školení nebo originální akci PROBIDDING, 14. května do brněnského BuranTeatru.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.