Jste zde

Konference nejen o biddingu

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme konferenci o biddingu – PROBIDDING. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností.

PROČ PROBIDDING 

Na konferenci se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních. Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

PROBIDDING 2020

Ročník 2020 – s ohledem na situaci zrušeno

Letošní ročník Probiddingu bude součástí e-commerce konference MergadoFest. Máme pro vás připravenou samostatnou stage, na které se můžete těšit například na přednášku Vládi Trevisana z agentury Besteto nebo Jany Dzuričkové z Unikum. Co všechno vás na MergadoFestu čeká? Přečtěte si více informací v oficiálním programu na stránkách Mergada, zaregistrujte se a my se budeme těšit 17. záříMo-cha nedaleko brněnského výstaviště.

 

CENA

Událost je ZDARMA, je pouze potřeba vyplnit registrační formulář. Zajistíte si tak židli na sezení. 

 

V případě dotazů či nejasností neváhejte napsat na e-mail dominika.postavova@biddingfox.com.

 

SEZNAM PŘEDNÁŠEK

  • Jirka Guňka – Automatický bidding jako brána k lepším datům o inzerci a konkurenci
    Nebaví vás biddovat manuálně? Nahlédněte do světa automatického biddingu. Ukážeme si, jaká data a informace můžete získat díky Bidding Foxu o konkurenci nebo vlastním sortimentu. Jak na pár kliknutí odhalit problémy či pravidelně dostávat reporty o vybraných produktech. Nebo jak zjistit, které produkty máte špatně spárovány a stojí jen peníze místo toho, aby přinášely objednávky. Díky aplikaci Bidding Fox ušetříte hodiny týdně.
     
  • Vláďa Trevisan – Jak začít s cenotvorbou na svém e-shopu
    Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.
     
  • Michal Trousil – Čím více tím lépe, nemusí vždy platit
    Ukážu vám, jak pustupuji při nastavování strategií pro bidding. Jak se rozhoduji, jestli a kolik strategií zvolím. Z jakých dat vycházím, (jak strategie validuji) a inzerci zpětně vyhodnocuji napříč zbožáky, jako je Heureka, Favi, Glami.
     
  • Jana Dzuričková – CSS a jeho miesto pri biddingu na zbožákoch
    Čoraz viac zbožákov nám umožňuje zapojiť sa do CSS. Aké možnosti nám zbožáky ponúkajú? Kedy je výhodné sa zapojiť? A ako pri tom pracovať s biddingom a neminúť celý budget za 3 dni? Prednáška o tom, ako efektívne využiť CSS vo svoj prospech.

 

Tým Bidding Fox

 

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.