Jste zde

Konference nejen o biddingu

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme konferenci o biddingu – PROBIDDING. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností.

PROČ PROBIDDING 

Na konferenci se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních. Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

PROBIDDING 2020

Ročník 2020 – s ohledem na situaci zrušeno

Letošní ročník Probiddingu bude součástí e-commerce konference MergadoFest. Máme pro vás připravenou samostatnou stage, na které se můžete těšit například na přednášku Vládi Trevisana z agentury Besteto nebo Jany Dzuričkové z Unikum. Co všechno vás na MergadoFestu čeká? Přečtěte si více informací v oficiálním programu na stránkách Mergada, zaregistrujte se a my se budeme těšit 17. záříMo-cha nedaleko brněnského výstaviště.

 

CENA

Událost je ZDARMA, je pouze potřeba vyplnit registrační formulář. Zajistíte si tak židli na sezení. 

 

V případě dotazů či nejasností neváhejte napsat na e-mail dominika.postavova@biddingfox.com.

 

SEZNAM PŘEDNÁŠEK

  • Jirka Guňka – Automatický bidding jako brána k lepším datům o inzerci a konkurenci
    Nebaví vás biddovat manuálně? Nahlédněte do světa automatického biddingu. Ukážeme si, jaká data a informace můžete získat díky Bidding Foxu o konkurenci nebo vlastním sortimentu. Jak na pár kliknutí odhalit problémy či pravidelně dostávat reporty o vybraných produktech. Nebo jak zjistit, které produkty máte špatně spárovány a stojí jen peníze místo toho, aby přinášely objednávky. Díky aplikaci Bidding Fox ušetříte hodiny týdně.
     
  • Vláďa Trevisan – Jak začít s cenotvorbou na svém e-shopu
    Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.
     
  • Michal Trousil – Čím více tím lépe, nemusí vždy platit
    Ukážu vám, jak pustupuji při nastavování strategií pro bidding. Jak se rozhoduji, jestli a kolik strategií zvolím. Z jakých dat vycházím, (jak strategie validuji) a inzerci zpětně vyhodnocuji napříč zbožáky, jako je Heureka, Favi, Glami.
     
  • Jana Dzuričková – CSS a jeho miesto pri biddingu na zbožákoch
    Čoraz viac zbožákov nám umožňuje zapojiť sa do CSS. Aké možnosti nám zbožáky ponúkajú? Kedy je výhodné sa zapojiť? A ako pri tom pracovať s biddingom a neminúť celý budget za 3 dni? Prednáška o tom, ako efektívne využiť CSS vo svoj prospech.

 

Tým Bidding Fox

 

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.