Nedávno jsme pustili vylepšenou verzi Lišáka, která přináší několik novinek v podobě piktogramů a informačních hlášek. Ty jsou důležitými pomocníky nejen při řešení problémů či nespokojenosti s výsledky biddingu, ale zároveň urychlují práci a orientaci v aplikaci.
Dostupnost sortimentu v přehledu produktů
Na stránku Produkty jsme k názvu a ITEM_ID přidali ikonu nákladního auta, vedle které najdete dostupnost zboží nastavenou v elementu DELIVERY_DATE. Při kontrole jednotlivých produktů tak máte tuto informaci přímo na očích.
Využijete to například v případě kontroly produktů, které se dostaly mimo biddované pozice. Když má daný produkt vysokou dobu dodání – řekněme více než 10 dní – může to být důvodem vyřazení z biddingu.
Změna oproti výchozímu nastavení ve formuláři strategie
Pro to, aby bidding správně fungoval a přinášel co nejvíce užitku, je nezbytné bezchybné nastavení strategií. Každé zapnuté tlačítko, vyplněný řádek či checkbox musí mít své opodstatnění. Když uděláte jakékoli změny v porovnání s výchozím nastavením, Bidding Fox vás o nich a jejich počtu bude informovat přímo v editačním formuláři.
Piktogram signalizující prohledávaný typ dat
S novým piktogramem v detailu strategie se střetnete v případě, že aplikujete strategii na libovolný výběr produktů z Mergada. Udává, zda výběr produktů prohledává vstupní nebo výstupní hodnoty elementů. A jak může pomoc?
Když strategie nefunguje tak, jak by měla a je aplikovaná na Mergado výběr prohledávající výstupní hodnoty, může být problém v nesprávném pořadí pravidel v Mergadu. Většinou jde o situaci, kdy je daný výběr produktů vytvořený na základě změn nějakého pravidla. To se v seznamu pravidel v Mergadu nachází pod pravidlem aplikace Bidding Fox. Změny se neaplikují před vstupem produktů do Bidding Foxu a to je přesný opak vašeho záměru.
(Ne)snižování CPC po dosažení cíle
Do seznamu nastavení strategie přibyl řádek nesoucí informaci o tom, zda se produktu má či nemá snižovat cena za proklik po dosažení cílové pozice v biddingu. A jaké jsou výhody této informace?
Uvedeme to na příkladu. Nastavili jste strategii, produkty se biddují a dosahují požadované pozice. Jejich cena za proklik je ale poměrně vysoká a nesnižuje se, takže náklady rostou. Vás přirozeně zajímá, jak je to možné, a tak pátráte po chybě. V tomto případě půjde pravděpodobně o to, že jste si při nastavování strategie zvolili nesnižovat CPC po dosažení cíle. Aby vám pátrání po chybě nezabíralo zbytečně mnoho času, tak jsme o tom přidali zmínku do seznamu nastavení.
Kdy byla vytvořena strategie a jak dlouho běží
Z detailu strategie ještě neodcházíme. Přidali jsme sem další řádek s datumem, kdy jste danou strategii spustili a kolik dní od té doby uběhlo. Tato informace je důležitá například v situaci, kdy řešíte vysoké PNO strategie.
Využití by mohlo vypadat následovně. Kontrolujete výšku PNO u strategie a jedna z nich ho má příliš vysoké. Přesunete se do jejího detailu a na první pohled zjistíte, že jste ji založili před 2 až 3 dny. V takovém případě je v pořádku, že je PNO vyšší, protože strategie běží jen krátce a zatím nasbírala jen prokliky. A naopak, když běží už delší dobu, je na vás zda dále zkoumat, čím je to způsobeno.
Jak Lišák roste, rostou i jeho možnosti, které mohou méně zkušenému uživateli zamotat hlavu. Chceme, abyste si práci v aplikaci užívali, proto je pro nás prioritou nejen funkčnost, ale i dobrá orientace. S novinkami bude ovládání určitě zas o něco jednodušší. Které z nich vám pomohly vyřešit nějaký problém?
Přidat komentář