Jste zde

Snižte své náklady díky novým funkcím v Bidding Foxu

Nechcete zbytečně plýtvat peníze na produkty, které vám nic nepřinesou? Využijte nové funkce Bidding Foxu, díky kterým budete mít náklady pod ještě lepší kontrolou. Aplikaci jsme nově obohatili o funkci omezení nákladů, která ukrývá volbu maximálního počtu prokliků do první objednávky. Zajímá vás, kde možnosti najdete a jak je využijete? Pokračujte dál. 

Stanovte si maximální náklady za biddování produktů 

V nastavení strategií najdete nový checkbox Omezit náklady. Ten skrývá nejen volbu maximální hranice PNO, ale i stanovení maximálního počtu prokliků do první objednávky. Pojďme si popsat, jak se možnosti mezi sebou liší. 

Checkbox Omezit náklady.

V předešlé verzi aplikace jste mohli stanovovat maximální hodnotu PNO (podílu nákladů na obratu). Lišák tak věděl, kolik procent z obratu chcete investovat do nákladů na reklamu. Tento ukazatel však pro ucelené vyhodnocování mnohdy nestačil. Proto jsme se rozhodli možnosti rozšířit. Pokud se totiž dostanete do situace, kdy máte spoustu prokliků, žádné objednávky a tedy nulový obrat, tak PNO není relevantním ukazatelem. 

Novinka Maximální počet prokliků do první objednávky slouží jako záchranná brzda. Díky ní zadáte, kolik prokliků se může maximálně na jeden produkt uskutečnit, než jeho inzerci omezíte. K čemu je to dobré? Nespotřebujete zbytečně kredit na produkty, které vám nepřinesou dostatek objednávek. Budete tak mít vaši inzerci více pod kontrolou a nemusíte se bát vysokých nákladů. 

Náklady se vyhodnocují pro každý produkt zvlášť, vždy za posledních 30 dní. Pokud například stanovíte maximálně 10 prokliků, bude tato suma platit pro jednotlivé položky. 

Po zvolení maximálních hranic vyberte, zda chcete při překročení nákladů produkty ponechat v inzerci nebo skrýt:

  • Pokud zůstanou v nabídce, bude za ně účtována minimální CPC kategorie, a tudíž se náklady mohou stále navyšovat. 
  • Jestliže je skryjete, zmizí produkty z inzerce. Jakmile se PNO sníží pod zvolenou mez, opět se v nabídce na zbožácích zobrazí. 

Prozkoumejte nové možnosti rozpočtů

Aplikace již nějaký ten pátek nabízí přidání rozpočtů v nastavení strategií. Doteď Lišák vyžadoval, abyste stanovili datum, pro které mají platit. To se hodí zejména, pokud plánujete dopředu. V případě, že tomu tak není a nechcete stanovovat například na každý týden jiný rozpočet, nemusíte nově zadávat žádné období. Lišák tak bude metriky počítat od doby uložení strategie až do doby, kdy se rozpočet vyčerpá. Pak automaticky strategii zastaví. Pro vás to znamená jednodušší a rychlejší nastavení. 

Nastavení rozpočtu ve strategiích.

Poznejte další novinky v Bidding Foxu

Pokud inzerujete na více zbožácích a na všech platformách biddujete, usnadníte si práci díky importu a exportu strategií. V releasu jsme tyto možnosti aktualizovali. Přenos dat je tak jistější. V exportech se vám přenesou všechna data, která potřebujete. 

Jak jistě víte, pokud Lišák najde v projektu nějaký problém, dá vám vědět pomocí chybových hlášek. Upozornění jsme nyní zpřehlednili. Díky nim budete vědět, čeho konkrétně se upozornění týká a jak ho případně vyřešit.

Příklady chybových hlášek v Bidding Foxu.

 

Pro úspěšnou inzerci je potřeba pravidelně vyhodnocovat kampaně a zjišťovat, které se z finančního hlediska vyplatí a které nikoliv. Nové funkce v Bidding Foxu vám pomohou mít vaše náklady pod kontrolou. Doporučujeme si je vyzkoušet na vlastní kůži. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, připomínky nebo nápady na vylepšení, dejte nám vědět. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.