Jste zde

Přizpůsobte si exporty konkurence na míru a využijte vylepšené sledování projektu a strategií

Exporty v Bidding Foxu se hodí pro další práci s daty i pro prezentaci klientům. Mnohdy nepotřebujete všechny sloupečky, které export konkurence a export produktů konkurence nabízí. Proto jsme se v posledním releasu zaměřili na přidání funkce, díky které máte na výběr, jaké informace chcete v přehledu zobrazit. Čtěte dál pro víc podrobností. 

Zahrňte do exportů pro vás důležité informace

V aplikaci najdete dva exporty, které vám pomohou s analýzou trhu:

  • export konkurence na stránce Konkurence
    Export konkurence.
  • a export produktů konkurence na stránce Produkty. 
    Export produktů konkurence.

Oba jsou nyní konfigurovatelné a mohou obsahovat jen ty informace, které potřebujete. V exportu konkurence získáte detaily o protihráčích na trhu: zda mají Ověřeno zákazníky, jaké mají hodnocení, na jakých pozicích v biddingu nebo dle ceny se průměrně nachází apod.
 

Možnosti exportu konkurence.

Export produktů konkurence ukazuje informace o společném sortimentu. Získáte detailní přehled o nabídkách na stejných produktových kartách: jakou nabízí konkurent cenu produktu, cenu dopravy nebo dobu dodání. Nově můžete vyexportovat informaci o tom, zda k produktu přidává dárek. Získáte konkrétní specifikace jeho inzerce a budete vědět, jak můžete zapracovat na vaší nabídce tak, aby právě ta vaše byla pro zákazníky výhodnější.

Možnosti exportu produktů konkurence.

Při revizi všech exportů jsme se ještě podívali na produktový export. Ten se dočkal sjednocení a zjednodušení názvů u možností, z kterých si vybíráte. 

Vyberte si, které metriky chcete u projektu a strategií sledovat

V září jsme aplikaci obohatili o sledování projektu a strategií. Pomůže vám s kontrolou inzerce, protože vás na všechny výkyvy ihned upozorní. Pokud chcete vytvořit nové sledování, vyberte nejdříve, jestli chcete strážit data týkající se projektu nebo strategií

Toto dělení již znáte ze stránky Přehled, kde si můžete celkové statistiky rozkliknout buď pro projekt, nebo strategie. V čem je rozdíl? 

  • Projekt
    Bidding Fox spočítá statistiky z Google Analytics pro všechny produkty z vašeho feedu
  • Strategie
    Platí pouze pro sortiment, který spadl do vytvořených strategií.

V dalším kroku vybíráte metriky, které chcete hlídat. Jejich seznam, jsme rozšířili o:

  • Obrat, 
  • Náklady 
  • a PNO.
Výběr metrik pro sledování projektu nebo strategií.

K tomuto tématu jsme sepsali návod, jak sledování projektu a strategií nastavíte a co vše je potřeba vyplnit. 

Udělejte si pořádek ve vlastní diagnostice

V aplikaci můžete v Diagnostice vytvářet vlastní diagnostiky. Ty vám hlídají metriky, které potřebujete a nebyly defaultně nastavené. Může se stát, že časem nějaké z vytvořenýchnepoužíváte. V takovém případě je můžete zrušit. Vlastní diagnostiky se vám tak nebudou na kartě hromadit a budete tam mít jen ty, co opravdu využíváte.

 

Díky novým možnostem v Bidding Foxu budete mít ještě větší přehled o své nabídce, ale i o té konkurenční. Sledování projektu a strategií vám přinese důležitá data o vaší inzerci na zbožových vyhledávačích a exporty vám pomohou s analýzou e-shopů, proti kterým stojíte na produktových kartách. Vyzkoušejte si tyto novinky a udělejte si pořádek před vánoční sezonou.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.
Biddování pomocí Bidding Fox Elements
Jak efektivně využijete data ze Sortiment reportu a jakým způsobem je můžete zpracovat pomocí Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvítíme v návodu od Petra Janouška, online marketing...
Průvodce biddingem: Vylepšete svou inzerci
Potřebujete objasnit, jestli má smysl spouštět automatický bidding na sortiment vašeho e-shopu? Získejte jistotu při nastavování inzerce a výběru biddingové strategie. Třetí díl našeho průvodce vám přinese odpovědi na časté otázky, které trápí e-shopaře při biddování na srovnávačích zboží.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.