Jste zde

S novými funkcemi od Bidding Foxu zlepšíte práci se strategiemi

Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

OBJEVTE MINIMÁLNÍ HODNOTU CPC U STRATEGIE

Na podnět našeho klienta jsme do aplikace přidali možnost pro stanovení minimální hodnoty CPC. Dosud jste si ve strategiích mohli nastavit pouze maximální hranici CPC. Od teď máte možnost stanovit minimální hodnotu, čímž snadno vytvoříte pomyslné mantinely, které nástroj nepřekročí. 

Uplatnění funkce najdete i v případě monitoringu konkurence. Pokud máte přehled o minimálním biddování vašich inzertních soupeřů, stanovte si takovou minimální částku, o které víte, že vás na cílové pozici udrží. 

Soustavně samozřejmě dodržujeme i minimální stanovenou CPC podle kategorií na Heurece. Vlastní minimální hodnotu lze tedy stanovit vždy o něco vyšší než pevně danou. 

Máte s biddováním už zkušenosti a konkurenční prostředí vám není cizí? Stanovením vlastní minimální CPC si zajistíte rychlejší vzrůst, než kdyby měl automat začínat od počátečních hodnot.
Minimální hodnota CPC na kartě Strategie
Minimální hodnota CPC na kartě Strategie.

BIDDUJTE MINIMEM KATEGORIE TAKÉ NA PROJEKTY Zboží.cz 

Biddování minimem kategorie nabízela aplikace pouze pro projekty na Heureka.cz. Na základě zpětné vazby jsme rozšíření přidali také na projekty Zboží.cz

Rozšíření biddování minimem pro projekty Zboží.cz
Rozšíření biddování minimem pro projekty Zboží.cz. 

Kdy biddování minimem využijete?

  • Při biddingových začátcích – v době, kdy ještě nemáte dostatek dat pro nastavení fungující CPC, které bude plnit vaše cílové požadavky.
  • Pokud disponujete konkurenční převahou, máte skvělou příležitost, jak se díky minimálnímu CPC dostat na cílovou pozici za nízké náklady.
  • V případě sezónních produktů, funkci využijete v období, kdy o vaše produkty zákazníci nemají takový zájem.
  • Při tzv. „záchytné strategii“ – v případě, že vybrané produkty sice na Heureku posíláte, ale biddovat spíše nechcete nebo nepotřebujete. Zároveň si však nepřejete, aby vám tyto produkty spadli do jiné strategie.

JAK NA STAHOVÁNÍ CENÍKŮ MINIMÁLNÍCH CPC KATEGORIÍ Z NOVÝCH ADRES NA HEURECE

Nově si ceníky minimálních CPC kategorií stáhnete na adrese:

pro CZ – https://heureka.group/cz-cs/pro-e-shopy/placeny-rezim-ppc/cenik-prokliku/ 

Pro SK – https://heureka.group/sk-sk/pre-e-shopy/plateny-rezim-ppc/cennik-preklikov/

OBJEVTE NOVÝ FILTR NA STRÁNCE PRODUKTY – PRODUKTY V BIDDINGU

V aplikaci jsme checkbox rozšířili o novou možnost „produkty v biddingu“. Při výběru tohoto filtru Lišák vyhledá položky, u kterých jste se již na biddované pozice dostali. 

Vygenerovaný seznam můžete například řadit podle pozice v biddingu – čímž získáte přehled o umístění konkrétních produktů. Výčet taktéž seřadíte na základě vybraných preferencí každého uživatele. 

Cesta: 1. Produkty 2. Rozšířené vyhledávání 3. Přehled 4. Zaškrnutí pole: v biddingu
Cesta: 1. Produkty 2. Rozšířené vyhledávání 3. Přehled 4. Zaškrnutí pole: v biddingu.

 

Nástroj pro vás budeme i nadále optimalizovat a o dalších novinkách si povíme zase příště. Rádi bychom také připomněli vydání naší nové aplikace Fox Data+, na které jsme dlouhodobě usilovně pracovali. Pokud máte podněty k dalšímu zapracování, nebo si chcete přijít pouze popovídat, najdete nás 19.5.2022 na MergadoFestu. Těšíme se na vás! 

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.