Jste zde

Jak pomoci biddovacím automatům k vyšším ziskům z inzerce? - II. díl – Jedna a jedna jsou pár

Počet spárovaných, resp. nespárovaných, produktů se zdá být dobrým předpokladem a ukazatelem úspěšnosti vaší inzerce. Nemusí to tak ale být vždy – není totiž spárovanost jako spárovanost. 

Vedle počtů spárovaných produktů je důležité sledovat skutečný stav produktových karet přímo na Heurece, do kterých jsou produkty zařazeny. Jedním z předpokladů pro to, aby se pro daný produkt zobrazily biddované nabídky jsou alespoň čtyři e-shopy (viz článek o novinkách v biddingu) v kartě produktu. A to už u tisíců a více produktů tak snadno a rychle nezjistíte.

UPDATE: V kartě produktu musí být minimálně 5 e-shopů, aby byl možný bidding.

Například u módy se lehce stane, že jste v produktovém detailu někdy i s více vlastními nabídkami, typicky s různými velikostmi. Pokud si rozumíte s tabulkovými procesory můžete si “diagnostiku” vyzkoušet sami, když si stáhnete sortiment report. 


Jestli ale preferujete automatické řešení, můžete i tady sáhnout po Bidding Foxu. Podobně jako u správné ceny, potřebné informace najdete na kartě Diagnostika. Kruhy ukazují, kolik produktů z vaší nabídky se nachází na kartě, ve které nejsou alespoň další 4 e-shopy, a které tudíž nelze biddovat. 



Co s tím? Pokud se jedná o rozumně malý počet položek, vyplatí se je projít a ručně přepárovat. Pokud jde o větší množství produktů, možná oceníte aplikaci Heureka Watchdog, která automaticky nabízí další karty k přepárování. Aplikaci najdete v Mergado Store nebo si ji můžete aktivovat přímo v Mergadu. 
 


Při práci s Mergadem a Bidding Foxem se vyplatí pamatovat na to, že vysokým procentem spárovaností práce s inzercí nekončí. Informace o spárovanosti pro vás naopak může být výchozím bodem pro zvýšení výkonu vaší inzerce. Už klikáte na produktové karty svých položek?


Další díl seriálu se bude zabývat dostupností zboží. Pokud jste ještě nečetli předchozí článek o úskalích při nastavování správné ceny výrobků, můžete to hned napravit.

Ze života biddingového automatu

ITEM_ID do feedu
Rádi byste využívali statistiky z Heureky, Zboží.cz a další, které poskytuje Bidding Fox Elements? Váš XML feed se neobejde bez identifikátoru ITEM_ID, podle kterého nástroj páruje data. Jestli chybí, nezoufejte, jeho absenci vyřešíme v Mergadu pomocí pravidla v průběhu jednotek minut. Čtěte dál a zjistěte, jak na to.
Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.