Jste zde

Jak pomoci biddovacím automatům k vyšším ziskům z inzerce? - II. díl – Jedna a jedna jsou pár

Počet spárovaných, resp. nespárovaných, produktů se zdá být dobrým předpokladem a ukazatelem úspěšnosti vaší inzerce. Nemusí to tak ale být vždy – není totiž spárovanost jako spárovanost. 

Vedle počtů spárovaných produktů je důležité sledovat skutečný stav produktových karet přímo na Heurece, do kterých jsou produkty zařazeny. Jedním z předpokladů pro to, aby se pro daný produkt zobrazily biddované nabídky jsou alespoň čtyři e-shopy (viz článek o novinkách v biddingu) v kartě produktu. A to už u tisíců a více produktů tak snadno a rychle nezjistíte.

UPDATE: V kartě produktu musí být minimálně 5 e-shopů, aby byl možný bidding.

Například u módy se lehce stane, že jste v produktovém detailu někdy i s více vlastními nabídkami, typicky s různými velikostmi. Pokud si rozumíte s tabulkovými procesory můžete si “diagnostiku” vyzkoušet sami, když si stáhnete sortiment report. 


Jestli ale preferujete automatické řešení, můžete i tady sáhnout po Bidding Foxu. Podobně jako u správné ceny, potřebné informace najdete na kartě Diagnostika. Kruhy ukazují, kolik produktů z vaší nabídky se nachází na kartě, ve které nejsou alespoň další 4 e-shopy, a které tudíž nelze biddovat. 



Co s tím? Pokud se jedná o rozumně malý počet položek, vyplatí se je projít a ručně přepárovat. Pokud jde o větší množství produktů, možná oceníte aplikaci Heureka Watchdog, která automaticky nabízí další karty k přepárování. Aplikaci najdete v Mergado Store nebo si ji můžete aktivovat přímo v Mergadu. 
 


Při práci s Mergadem a Bidding Foxem se vyplatí pamatovat na to, že vysokým procentem spárovaností práce s inzercí nekončí. Informace o spárovanosti pro vás naopak může být výchozím bodem pro zvýšení výkonu vaší inzerce. Už klikáte na produktové karty svých položek?


Další díl seriálu se bude zabývat dostupností zboží. Pokud jste ještě nečetli předchozí článek o úskalích při nastavování správné ceny výrobků, můžete to hned napravit.

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.