Jste zde

Jak pomoci biddovacím automatům k vyšším ziskům z inzerce? - II. díl – Jedna a jedna jsou pár

Počet spárovaných, resp. nespárovaných, produktů se zdá být dobrým předpokladem a ukazatelem úspěšnosti vaší inzerce. Nemusí to tak ale být vždy – není totiž spárovanost jako spárovanost. 

Vedle počtů spárovaných produktů je důležité sledovat skutečný stav produktových karet přímo na Heurece, do kterých jsou produkty zařazeny. Jedním z předpokladů pro to, aby se pro daný produkt zobrazily biddované nabídky jsou alespoň čtyři e-shopy (viz článek o novinkách v biddingu) v kartě produktu. A to už u tisíců a více produktů tak snadno a rychle nezjistíte.

UPDATE: V kartě produktu musí být minimálně 5 e-shopů, aby byl možný bidding.

Například u módy se lehce stane, že jste v produktovém detailu někdy i s více vlastními nabídkami, typicky s různými velikostmi. Pokud si rozumíte s tabulkovými procesory můžete si “diagnostiku” vyzkoušet sami, když si stáhnete sortiment report. 


Jestli ale preferujete automatické řešení, můžete i tady sáhnout po Bidding Foxu. Podobně jako u správné ceny, potřebné informace najdete na kartě Diagnostika. Kruhy ukazují, kolik produktů z vaší nabídky se nachází na kartě, ve které nejsou alespoň další 4 e-shopy, a které tudíž nelze biddovat. 



Co s tím? Pokud se jedná o rozumně malý počet položek, vyplatí se je projít a ručně přepárovat. Pokud jde o větší množství produktů, možná oceníte aplikaci Heureka Watchdog, která automaticky nabízí další karty k přepárování. Aplikaci najdete v Mergado Store nebo si ji můžete aktivovat přímo v Mergadu. 
 


Při práci s Mergadem a Bidding Foxem se vyplatí pamatovat na to, že vysokým procentem spárovaností práce s inzercí nekončí. Informace o spárovanosti pro vás naopak může být výchozím bodem pro zvýšení výkonu vaší inzerce. Už klikáte na produktové karty svých položek?


Další díl seriálu se bude zabývat dostupností zboží. Pokud jste ještě nečetli předchozí článek o úskalích při nastavování správné ceny výrobků, můžete to hned napravit.

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.