Jste zde

Jak se změnil výpis e-shopů na Heurece v roce 2016

V rámci koupě Heureky skupinou Rockaway se na Heurece odehrálo několik změn, o kterých jste mohli číst například na Mergado blogu. Mezi změny patří také zobrazení e-shopů v detailu produktu a to jak v biddingových pozicích, tak ve výpisu podle ceny.

Přehled změn v zobrazování nabídek a biddingu

  1. Heureka biddingové pozice (oranžový box) zobrazuje už od 4 e-shopů v kartě (dříve 5 e-shopů).
  2. Do oranžového boxu (biddovaného) se mohou dostat až 4 e-shopy (dříve 3).
  3. E-shop se zobrazí v biddingu a zároveň v řazení podle ceny v případě, že je v detailu alespoň sedmý. Jinak buď v oranžovém boxu, nebo podle ceny.

Počet e-shopů seřazených podle ceny zůstal na 5. Pro další nabídky si musí návštěvník rozkliknout odkaz "Další nabídky obchodů".

 

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.