Jste zde

Jak se změnil výpis e-shopů na Heurece v roce 2016

V rámci koupě Heureky skupinou Rockaway se na Heurece odehrálo několik změn, o kterých jste mohli číst například na Mergado blogu. Mezi změny patří také zobrazení e-shopů v detailu produktu a to jak v biddingových pozicích, tak ve výpisu podle ceny.

Přehled změn v zobrazování nabídek a biddingu

  1. Heureka biddingové pozice (oranžový box) zobrazuje už od 4 e-shopů v kartě (dříve 5 e-shopů).
  2. Do oranžového boxu (biddovaného) se mohou dostat až 4 e-shopy (dříve 3).
  3. E-shop se zobrazí v biddingu a zároveň v řazení podle ceny v případě, že je v detailu alespoň sedmý. Jinak buď v oranžovém boxu, nebo podle ceny.

Počet e-shopů seřazených podle ceny zůstal na 5. Pro další nabídky si musí návštěvník rozkliknout odkaz "Další nabídky obchodů".

 

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.