Jste zde

Jak se změnil výpis e-shopů na Heurece v roce 2016

V rámci koupě Heureky skupinou Rockaway se na Heurece odehrálo několik změn, o kterých jste mohli číst například na Mergado blogu. Mezi změny patří také zobrazení e-shopů v detailu produktu a to jak v biddingových pozicích, tak ve výpisu podle ceny.

Přehled změn v zobrazování nabídek a biddingu

  1. Heureka biddingové pozice (oranžový box) zobrazuje už od 4 e-shopů v kartě (dříve 5 e-shopů).
  2. Do oranžového boxu (biddovaného) se mohou dostat až 4 e-shopy (dříve 3).
  3. E-shop se zobrazí v biddingu a zároveň v řazení podle ceny v případě, že je v detailu alespoň sedmý. Jinak buď v oranžovém boxu, nebo podle ceny.

Počet e-shopů seřazených podle ceny zůstal na 5. Pro další nabídky si musí návštěvník rozkliknout odkaz "Další nabídky obchodů".

 

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.