Jste zde

Jak pomoci biddovacím automatům k vyšším ziskům z inzerce? - I. díl - Správná cena

Máme Ověřeno zákazníky na Heurece, spárovaný rozumný počet položek, můžeme začít biddovat, zkoušíme využívat biddovací automaty. Nějaké výsledky nám přináší, ale popravdě jsme čekali větší změnu. Co dál?

Jednoduše se dá říct, že pouze biddovat nestačí. Ani biddovací automaty toho moc nezmůžou, pokud jim nepřipravíme dobré podmínky. Z naší zkušenosti s inzercí na Heurece se často objevují tři problémy, které mohou výkon inzerce dost zásadně ovlivnit. V krátkém seriálu se postupně podíváme jaké to jsou a jak se s nimi vypořádat pomocí aplikace Bidding Fox.

Rozumná cena

Správná cena je důležitou částí úspěšného prodeje vašeho produktu. Správná ale nemusí nutně znamenat nejnižší. Jaká tedy?


 
Podle nás správná cena poskytuje prodejci dostatečnou marži a zároveň je dost nízká na to, aby byla pro zákazníka atraktivní. Při jejím nastavování se tedy vyplatí myslet na sebe, zákazníka i konkurenci. 

Jak takovou cenu nastavit a dlouhodobě udržovat bez nekonečného procházení jednotlivých produktových karet na Heurece?

S hlídáním i úpravami vaší cenové nabídky vám může pomoci Bidding Fox. Základem je přehledový graf, který uvidíte na kartě Diagnostika. Ten názorně ukazuje, kolik produktů z vaší nabídky má příliš vysokou cenu, a jejichž bidding vás tedy bude stát hodně peněz. Lišák si stahuje data pravidelně každý den a má pro vás proto zcela čerstvý přehled. 

S těmito informacemi je poté nutné dál pracovat - stáhnout si „problémové“ produkty do CSV a jejich cenu manuálně upravit přímo v e-shopu. 

Další možností, jak získat komplexní přehled o své nabídce a jejích úpravách, je využít Mergadovu aplikaci Pricing Monitor, která vaše data kontroluje také denně a připravuje z nich reporty, o tom, jak si vaše nabídka stojí. Co všechno vám reporty řeknou?

  • jaké produkty zlevnit, protože se cena zřetelně liší od zajímavějších nabídek a tak pro vás nebude mít moc smysl snažit se držet takové položky na pozicích a platit za každý proklik vysoké ceny,
  • jaké produkty mají prostor pro navýšení prodejní ceny
  • jaké produkty prodáváte se zápornou marží
  • a další. 

Podrobný popis této aplikace naleznete v samostatném článku. 


Každopádně věnovat pozornost cenám svým i cenám konkurence se při biddování vyplatí. I malá změna vám může přinést vyšší tržby nebo snížit náklady. Využijte chytrého lišáka z Bidding Foxu ve svůj prospěch!

Další díly seriálu se budou věnovat spárovanosti produktů a dostupnosti zboží

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.