Jste zde

Jak pomoci biddovacím automatům k vyšším ziskům z inzerce? - I. díl - Správná cena

Máme Ověřeno zákazníky na Heurece, spárovaný rozumný počet položek, můžeme začít biddovat, zkoušíme využívat biddovací automaty. Nějaké výsledky nám přináší, ale popravdě jsme čekali větší změnu. Co dál?

Jednoduše se dá říct, že pouze biddovat nestačí. Ani biddovací automaty toho moc nezmůžou, pokud jim nepřipravíme dobré podmínky. Z naší zkušenosti s inzercí na Heurece se často objevují tři problémy, které mohou výkon inzerce dost zásadně ovlivnit. V krátkém seriálu se postupně podíváme jaké to jsou a jak se s nimi vypořádat pomocí aplikace Bidding Fox.

Rozumná cena

Správná cena je důležitou částí úspěšného prodeje vašeho produktu. Správná ale nemusí nutně znamenat nejnižší. Jaká tedy?


 
Podle nás správná cena poskytuje prodejci dostatečnou marži a zároveň je dost nízká na to, aby byla pro zákazníka atraktivní. Při jejím nastavování se tedy vyplatí myslet na sebe, zákazníka i konkurenci. 

Jak takovou cenu nastavit a dlouhodobě udržovat bez nekonečného procházení jednotlivých produktových karet na Heurece?

S hlídáním i úpravami vaší cenové nabídky vám může pomoci Bidding Fox. Základem je přehledový graf, který uvidíte na kartě Diagnostika. Ten názorně ukazuje, kolik produktů z vaší nabídky má příliš vysokou cenu, a jejichž bidding vás tedy bude stát hodně peněz. Lišák si stahuje data pravidelně každý den a má pro vás proto zcela čerstvý přehled. 

S těmito informacemi je poté nutné dál pracovat - stáhnout si „problémové“ produkty do CSV a jejich cenu manuálně upravit přímo v e-shopu. 

Další možností, jak získat komplexní přehled o své nabídce a jejích úpravách, je využít Mergadovu aplikaci Pricing Monitor, která vaše data kontroluje také denně a připravuje z nich reporty, o tom, jak si vaše nabídka stojí. Co všechno vám reporty řeknou?

  • jaké produkty zlevnit, protože se cena zřetelně liší od zajímavějších nabídek a tak pro vás nebude mít moc smysl snažit se držet takové položky na pozicích a platit za každý proklik vysoké ceny,
  • jaké produkty mají prostor pro navýšení prodejní ceny
  • jaké produkty prodáváte se zápornou marží
  • a další. 

Podrobný popis této aplikace naleznete v samostatném článku. 


Každopádně věnovat pozornost cenám svým i cenám konkurence se při biddování vyplatí. I malá změna vám může přinést vyšší tržby nebo snížit náklady. Využijte chytrého lišáka z Bidding Foxu ve svůj prospěch!

Další díly seriálu se budou věnovat spárovanosti produktů a dostupnosti zboží

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.