Jste zde

Březnové lišácké novinky

V březnu jsme nestíhali ani sledovat dny a už je celý měsíc pryč. Zřejmě každému z nás tohle období zamíchalo kartami. Abyste nemuseli trávit čas dalším dohledáváním informací, přinášíme tradiční souhrn toho, co se ve světě zbožáků za posledních třicet jedna dní stalo.

Měsíc ve znamení videonávodů a Elements

Na náš Youtube kanál jsme přidali dvě nová videa, které vám napoví, jak nejlépe nastavit lišáka po jeho zapnutí. Pokud si nevíte s něčím rady ohledně nastavení projektu nebo strategií, doporučujeme zhlédnout. Práci vám usnadní i náš checklist, kde si můžete všechny splněné úkony odškrtávat.

Významný release se týkal Bidding Fox Elements, které nyní umí pracovat s více než 300 elementy. Nově čerpají údaje z produktových karet na Heurece a Zboží.cz. Otevírají se tak brány ještě efektivnějšímu biddingu, pokud využíváte i appku Bidding Fox. Podrobnosti a tipy jsme popsali v článku. Rádi byste postavili inzerci na datech? Aktualizovaný souhrn všeho, co vám aplikace nabízí najdete na našem blogu.

Elementy z Heureka produktové karty
Elementy z Heureka produktové karty

Rozšířili jsme i nabídku školení o možnost individuálního workshopu. Jestliže byste měli zájem proškolit váš tým, vyjdeme vám co nejvíce vstříc. Více informací naleznete na webu.

Novinky v Mergadu

Kolegové z Mergada nelenili a odpálili zhruba v půlce března plánovaný release. Obsahoval vylepšení a nové funkceočekávaná makra a plánovač pravidel. Koukněte na jejich blog. Mají pěkně vypracované návody a články, díky kterým budete vědět o všem důležitém.

Přizpůsobení se stávající situaci muselo dojít na všech frontách a abyste nepřišli o plánovaný MergadoFest, zvolili online řešení. Jednotlivé přednášky si můžete pustit z pohodlí domova. Co přesně je v plánu? Dočtete se na stránkách Mergada
Sledujte důležité informace – kromě zmíněného tam najdete i pravidelně aktualizovaný článek týkající se světa e-commerce v karanténě.

Za zmínku stojí i aplikace Feed Image Editor. Marek na blogu přidává články o cestě k ideálnímu image feedu. Zlepšuje se nezanedbatelně i samotná aplikace. A co víc, i zde se dají zapojit Bidding Fox Elements. Sledujte blog nebo sociální sítě, kde najdete v nejbližších dnech připravovaný návod.

Co si připravila Heureka a další

Tak jak už jste zvyklí, proběhlo spuštění plánovaných content změn na Heurece. K tomu je důležité si připomenout nastávající nové povinné parametry v segmentu móda a nábytek.
Heureka vás na svém blogu informuje také o tom, jaké opatření přijali v souvislosti s dosavadní situací. Jedná se například o dočasné omezení dobírek. K přečtení doporučujeme i článek o aktuálním stavu dopravců. Mimo jiné prodloužila zkušební doby css programu či vám radí, jak pracovat s negativní zpětnou vazbou, aby nedošlo ke ztrátě ověřeno zákazníky. Abyste z Heureky dostali maximum, neměl by vaší pozornosti uniknout Heureka Košík. Co vám služba přinese se dočtete zde.

I Zásilkovna šla naproti svým zákazníkům a aby ulehčili dostání zboží zřídili Zásilkovna Drive. O postupu společnosti v krizovém období si přečtěte na jejich blogu.

 

Na závěr vám chceme popřát hodně zdaru a sil. Kdybyste se setkali s jakýmkoliv problémem v našich aplikacích nebo byste potřebovali poradit, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu pro vás.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.