Poznejte vaši konkurenci pomocí Bidding Fox Elements

Nedávno jsme na našem blogu představili novinku v aplikaci Bidding Fox Elements, díky které dokážete například identifikovat pozici konkrétního prodejce. Pomocí šikovných regulárních výrazů tak můžete pracovat s aktuálními daty a přizpůsobit tomu vaši inzerci. V tomto článku si ukážeme pár praktických využití.

Obecný postup

Pokud chcete získat co nejpřesnější informace o vaší konkurenci, je potřeba, abyste měli aplikace Bidding Fox a Bidding Fox Elements zapnuté na stejném exportu.

Nejdříve si ukážeme, jaký je obecný postup při tvorbě regulárního výrazu a následně pravidla:

  1. Vytvořte si proměnné pomocí regulárních výrazů z hodnot vybraných BFE elementů.
  2. Vytvořte si nový element, do kterého se uloží hodnoty z proměnných. 

  3. Vytvořte si pravidlo/výběr podle potřeby.

NápadUkázkovou hodnotu Mergado samo nedoplní, proto je potřebné jako testovací řetězec vložit hodnotu zkopírovanou například ze stránky Produkty. Hodnotu získáte kliknutím na ikonku editovat hodnotu.
Ukázka jak si zkopírovat hodnoty pro „Testovací text“ na stránce pro novou proměnnou.
Ukázka jak si zkopírovat hodnoty pro „Testovací text“ na stránce pro novou proměnnou.

Konkrétní ukázky využití

Už víte, jak obecně s novinkou pracovat. Co všechno ale díky ní dokážete zjistit? Je to například cena a název e-shopu na konkrétní pozici, na jaké pozici podle ceny je váš konkurent, nebo jaká je přesná cena konkurenta za daný produkt. Na základě těchto informací můžete například přeceňovat váš produkt či nastavit cenu za proklik.

Název a cena e-shopu na konkrétní pozici

Řekněme, že chcete zjistit, který váš konkurent je na třetí pozici a za jakou cenu prodává stejný produkt jako vy. Název bude v proměnné (.+) a cena v druhé (\d[^|]*).

Ukázka: 3\|(.+)\|(\d[^|]*)

Když regulární výraz ještě rozšíříme, můžete zjistit dostupnost a popřípadě dárek k produktu.

Regulární výraz pro e-shop na třetí pozici
Regulární výraz pro e-shop na třetí pozici

Pozice konkurenta podle ceny

Na vyhledávačích zboží si uživatelé porovnávají e-shopy a produkty podle různých kritérií. Jednou z nich je právě cena. Při správné kombinaci CPC a nízké ceny se můžete na Heurece v produktové kartě zobrazit hned dvakrát. Proto se hodí vědět, na které pozici se nachází vaše konkurence.

Zjistíte to takto: 

Regulární výraz

  • (\d+)\|Název konkurenta

Element, který budete prohledávat je BFE_S_H_PRICE_POSITION.

Regulární výraz pro zjištění pozice konkurenta
Regulární výraz pro zjištění pozice konkurenta

Cena konkrétního konkurenta

Je důležité vědět, v jaké cenové relaci se prodávají produkty, které máte na e-shopu i vy a za jakou cenu prodávají produkty vaši největší konkurenti. Pomocí Bidding Fox Elements to zjistíte lehce: 

Regulární výraz

  • Název konkurenta\|(\d[^|]*)

Element, který budete prohledávat zní: BFE_S_H_PRICE_POSITION.

Regulární výraz pro zjistění ceny
Regulární výraz pro zjistění ceny konkurenta

 

V tomto článku jsme vám přinesli trochu inspirace, jak si vytáhnout informace o vaší konkurenci pomocí regulárních výrazů a elementů v Bidding Fox Elements. Jestli vás zajímá další využití, máme pro vás návod, jak biddovat TOP produkty kategorie na Heurece. Máte tipy, jak pracovat s naší aplikací? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář