Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
1) Kontrola feedu a produktových obrázků
Mergado a Feed Image Editor zdarma zkontrolují váš feed a obsažené obrázky. Jedná se o rychlou bezplatnou revizi. Na základě výsledku auditu upravíte případné nedostatky a nepřijdete díky tomu o tržby.
2) Průchodnost e-shopu
Vytvořte objednávku ve vlastním e-shopu, v anonymním okně. Zajistíte si tak pohled očima zákazníka.
Zaměřte se na průchodnost webu. Cesta od přidání zboží do košíku až po zaplacení musí být bezchybná a plynulá. Ujistěte se, že všechny procesy fungují tak, jak mají.
3) Zviditelnění nabídky na srovnávačích
Biddujte. A dostaňte svou nabídku do seznamu kvalitních obchodů na produktových kartách Heureky a Zboží.cz.


Jestli vás neláká bidding, alternativou na zviditelnění je například cenotvorba. Jak na automatický pricing se dozvíte na webu Pricing Foxu – nástroje pro dynamické přeceňování produktů.
4) Dodací doba produktů
Zákazníci jsou stále náročnější, proto cena a rychlost dodání zboží hrají hrají důležitou roli při rozhodování.

Číselnou hodnotu srovnávače zboží automaticky převede na textové vyjádření. Číslo 0 znamená, že je produkt skladem a je možné ho okamžitě odeslat. Číslo 1 bude převedené na textovou hodnotu do 3 dnů. Malý rozdíl, velké následky.

Přesné specifikace elementu DELIVERY_DATE najdete v odkazech na Heurece a Zboží.cz. V případě, že používáte Bidding Fox, vás aplikace na zlomovou dostupnost upozorní v rámci diagnostiky sortimentu.
5) Cena dopravy, dopravci a výdejní místa
Věnujte pozornost i svým dopravcům a ceně za dopravu. Ujistěte se, že si neúčtujete příliš vysokou cenu v porovnání s konkurencí. Stejně důležité je dát svým zákazníkům na výběr.

6) Doručení balíku do Vánoc
Zákazníky před Vánoci zajímá, zda jim stihnete doručit zásilku do Štědrého dne. Vzhledem k vytíženosti dopravců to není lehká úloha. Vy si však můžete jednoduše ulehčit práci a vyhnout se nedorozuměním. Určete si datum, do kdy mohou zákazníci udělat objednávku a dokážete garantovat její doručení do Vánoc. Nezapomeňte datum vystavit na viditelné místo i u vás na webu.
Zboží.cz umožňuje v administraci nastavit „Doručení do Štědrého dne“. Tato informace se bude spolu s datumem zobrazovat při názvu e-shopu na produktových kartách. O nastavení se dozvíte víc na blogu Zboží.cz.
Heureka tuto možnost zrušila už před minuloroční sezónu. V článku na jejich blogu se dozvíte, proč přistoupila k tomuto kroku.
7) Podpora a komunikace se zákazníkem
Většina z nás ze zkušenosti ví, že předvánoční období dokáže být uspěchané, náročné a málokdy časem lásky a klidu. Přesto se snažte v každé situaci komunikovat rychle a transparentně. Vyhnete se tak negativním recenzím a zákazník podobný přístup určitě ocení. Případně mu můžete poskytnout slevu na nejbližší nákup jako omluvu.

8) Inspirujte
Nepochybujeme o tom, že jste se v životě minimálně jedenkrát trápili, co koupit partnerovi, rodičům či sourozencům pod stromeček. Vaši zákazníci jsou na tom určitě podobně. Pokuste se je inspirovat tipy na dárek, a možná se právě díky tomu rozhodou nakoupit zrovna u vás.
9) Automatické dobíjení kreditu
Proč byste drželi v hlavě něco, co stačí jednou nastavit a bude fungovat automaticky? Například kredit na Heurece a Zboží.cz. Nastavte si automatické dobíjené a už nikdy nespadnete nevědomky do FREE režimu. Taková situace, obzvlášť v tomto období, vás může připravit o vysoké tržby.

V předvánoční sezóně se nevyplatí riskovat a dělat velké zásahy do webu. Vylepšujte svůj e-shop opatrně a ideálně jen jednoduššími zákroky. V případě,že během sezóny narazíte na větší chyby, budete mít po Novém roce dalších 10 měsíců na vychytání much. Všichni Lišáci vám drží palce, aby se Vánoce vydařily podle představ.
Přidat komentář