Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.
Změny v uživatelském rozhraní
Uživatelské rozhraní dostalo novou tvář. Donedávna byly všechny elementy na jedné stránce a rozdělené podle okruhů. Nově jsme každý okruh zařadili na samostatnou podstránku. Zlepšila se tak přehlednost a zároveň i rychlost načítání appky.
Konkrétně vzniklo pět podstránek s elementy, které se týkají:
- Heureky,
- Zboží.cz,
- Google,
- produktu, resp. produktů ve vašem feedu,
- ostatních elementů (Datum a čas, Počasí, Kurzy měn).
Na scénu přichází ITEM_ID
Kromě User Interface jsme si vzali do parády i párování dat k produktům z Google Analytics. Donedávna bylo jedinou možností párovat podle Vstupních stránek. Tuto alternativu jsme nezrušili, ale přidali k ní párování dat podle ITEM_ID.
![Pozor](/sites/default/files/perm/wysiwyg/vykricnik.png)
![Bidding Fox Elements – Podstránka Google – Nastavenie prepojenia podľa Vstupnej stránky alebo ITEM_ID.](/sites/default/files/perm/wysiwyg/screenshot-app.mergado.com-2020.09.09-09_48_43.png)
UTM parametry přímo v appce
Vaše pohodlí je pro nás prvořadé. Novinkou je, že si zdroj a médium odteď nastavíte přímo v appce na podstránce Google.
Druhou výhodu s tím spojenou ocení uživatelé, kteří chtějí, nebo potřebují, zvolit jiné hodnoty UTM parametrů pro Mergado a jiné pro Bidding Fox Elements. Donedávna probíhalo nastavení UTM parametrů pouze v Mergadu na podstránce Nastavení a v záložce Analytika.
Neustále pracujeme na vylepšení našich nástrojů. Jestli vám něco v aplikaci chybí, nebo máte nápad, který by vám zjednodušil práci, neváhejte nás kontaktovat.
A jestli se s Bidding Fox Elements ještě jen seznamujete, přihlaste se na naše online školení. Dozvíte se spoustu rad a tipů, jak vám může nástroj při správném používání pomoct.
Přidat komentář