Jste zde

Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí

Kontrolujete pravidelně, jaké má vaše konkurence ceny produktů, dopravy, dobu dodání a další? A víte, jestli se na trhu neobjevil další e-shop, který prodává stejné zboží, jako vy? Sledování konkurence může být velmi náročné a zdlouhavé. Právě proto jsme do Bidding Foxu přidali novou podstránku, na které všechny tyto informace najdete. O co jde? 

Report konkurence v Bidding Foxu

Na nové podstránce najdete nejdůležitější informace o konkurenčních e-shopech
V základní nabídce je výpis obchodů, které mají v nabídce stejné produkty, jako vy. Lišák porovnává všechny vaše spárované produkty s ostatními v produktových kartách.

U jednotlivých konkurentů vidíte informace:

  • ověřeno zákazníky a počet recenzí,
  • jestli jsou zapojeni do Heureka košíku
  • počet společných produktů
  • srovnání ceny, doby dodání, ceny dopravy, pozice v biddingu a podle ceny 
  • a počtu produktů na TOP pozici.

Výsledky můžete vždy seřadit podle vašich preferencí, stačí vždy kliknout na variantu, kterou chcete.
 

Podstránka konkurence
Podstránka s výpisem konkurenčních e-shopů

Červeně jsou označené produkty, u kterých je na tom konkurence lépe než vy (levnější produkt, lepší dostupnost apod. Zeleně jsou označené ty, kde jste lepší vy.  

Mezi e-shopy si můžete vybrat ty, které chcete sledovat a zařadit do výběru jen ty, které vás zajímají. 
 

Sledované e-shopy ve výpisu konkurence
Sledování konkrétních e-shopů v reportu konkurence

V hlavičce stránky můžete vyhledat konkurenční obchody, podle jejich názvu, pozice, kategorie a výrobce. Zadávat je můžete jednotlivě, nebo vypsat několik možností (použijte k tomu ikonu řádků v pravém rohu. Jednotlivé filtry mezi sebou můžete opět kombinovat. To se hodí, když vás zajímá konkrétní e-shop v jednotlivých kategoriích. 

To jsou základní funkce podstránky Konkurence. Příště vám ukážeme ještě rozšířené, díky kterým získáte ještě lepší přehled a pomůžou vám s cenotvorbou, volbou dodavatelů i biddingem. Report konkurence budeme vylepšovat a přidávat nové funkce. Je něco, co byste v něm rádi viděli? Napište nám.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.