Jste zde

Nezastavujeme – změny v Bidding Fox sekci Produkty

V první části jsme si představili změny v diagnostice BF. Na tyto změny navazuje sekce Produkty, která také prošla výraznými vylepšeními, jež si představíme v následujícím článku.

Vylepšená stránka Produkty

Filtry

Na stránce Filtrování/Vyhledávání už nemusíte řešit, kolik e-shopů se filtruje podle biddingu a kolik z nich podle ceny. Nově je možno filtrovat podle celkového počtu e-shopů, resp. podle jejich unikátního množství.

Jestli je vaše nabídka na TOP pozici pro Heureka Košík. Můžete si najít produkty podle počtu prokliků na Heurece (za předchozí den). Díky tomu odhalíte produkty s nejvíce prokliky a naopak.
Koukněte se přímo v aplikaci a uvidíte, jakou vlastní kombinaci pro analýzu stavu vymyslíte a kolik novinek najdete.

Vyhledání nespárovaných produktů

Vyhledání nespárovaných produktů

Které produkty mají aspoň 10 prokliků?

Filtrování produktů podle počtu prokliků

Výpis produktů

Informace o produktech jsme rozšířili tak, že si je můžete zobrazit na základě jednotlivých zdrojů nebo i všechny najednou.
Informace zobrazujeme
:

  • z dat Bidding Foxu
  • ze stavu na Heurece
  • ze statistik Heureky
  • z Google Analytics

Přepínání zobrazovaných tad - bidding, Heureka...

Detail produktu

Když to vezmeme shora, tak první změnu najdeme u přehledu “stavu produktu/nabídky”. Rozdělili jsme informace do částí, a tak odstranili dlouhou nudli informací. Další informace jsou snadněji dostupné.
Bloky informací o produktu jsou rozděleny stejně jako na stránce Produkty na:

  • data z Biding Foxu
  • stav na Heurece
  • Statistiky Google Analytics, Heureka
  • vše

Do detailu produktu jsme pod výše zmíněný přehled přidali nový blok s Diagnostikou, kde vidíte Problémy, Varování a Doporučení pro konkrétní produkt. Tedy to, co je na stránce Diagnostika, ale tady je to přímo pro produkt. Rychle tak zjistíte, proč produkt BF nebidduje, nebo získáte doporučení, co s produktem dál.

Přehled dat k produktu z různých zdrojů

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Vlastní počet produktů na stránce Produkty

Mnoho z vás nás žádalo, abychom kvůli rychlejší kontrole zvážili, kolik produktů má být zobrazeno na stránce. Dobrá tedy. Odteď si můžete zvolit, kolik produktů chcete na stránce vypsat. Stačí specifikovat počet a chvíli počkat. Počet vypsaných produktů se rovnou změní.

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.