Sezónní změna CPC

Přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Nepřehlédněte navýšení cen za proklik, které si připravilo Zboží.cz i Heureka.

Změny na Zboží.cz

V období od 1. 10. 2019 do 31. 1. 2020 dojde k automatickému navýšení minimálních cen za proklik o 20 %. Navíc přibyla nová cenová hladina nad 10 000 Kč.


Oficiální článek najdete na Sblogu. Zboží.cz má pro uživatele připravené také videonávody, které vám pomohou kampaně jednoduše nastavit.

 

Vánoční ceník Zboží.cz
Vánoční ceník Zboží.cz

Změny na Heurece

Plošnému navýšení se nevyhnou ani e-shopy na Heurece, která zvyšuje plošně ceny prokliku o 25 %. Každoroční přechodná úprava je vyhrazena na období od 1. 11. 2019 do 31. 1. 2020. Více informací k CPC naleznete zde.

Přidat komentář

Další články

Bidding Fox Live #3
Máme tu pro vás další video, ve kterém vás Jirka seznámí s inovacemi pro lehčí práci v biddingu. Vylepšená diagnostika a filtrování, spousta užitečných novinek na stránce Produkty, nastavení zdrojů dat a prodloužená zkušební doba na 15 dní. To jsou významné změny, které nedávno udály v naší lišácké aplikaci.
Bidding Fox Live #2
Za poslední období v Bidding Foxu přibylo mnoho novinek. Aplikace aktuálně bidduje několikrát za den a to podle aktuálních dat. Vícekrát za den ověřuje také aktuálnost dat přímo na Heurece. Větší úpravy si okamžitě všimnete na stránce Produkty. Nově můžete hledat na stránce Filtrování/Hledání podle ITEM_ID, názvu a adresy karty na Heurece. Více se dozvíte v našem videu.