Jste zde

Sezónní změna CPC

Přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Nepřehlédněte navýšení cen za proklik, které si připravilo Zboží.cz i Heureka.

Změny na Zboží.cz

V období od 1. 10. 2019 do 31. 1. 2020 dojde k automatickému navýšení minimálních cen za proklik o 20 %. Navíc přibyla nová cenová hladina nad 10 000 Kč.


Oficiální článek najdete na Sblogu. Zboží.cz má pro uživatele připravené také videonávody, které vám pomohou kampaně jednoduše nastavit.

 

Vánoční ceník Zboží.cz
Vánoční ceník Zboží.cz

Změny na Heurece

Plošnému navýšení se nevyhnou ani e-shopy na Heurece, která zvyšuje plošně ceny prokliku o 25 %. Každoroční přechodná úprava je vyhrazena na období od 1. 11. 2019 do 31. 1. 2020. Více informací k CPC naleznete zde.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.