Sezónní změna CPC

Přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Nepřehlédněte navýšení cen za proklik, které si připravilo Zboží.cz i Heureka.

Změny na Zboží.cz

V období od 1. 10. 2019 do 31. 1. 2020 dojde k automatickému navýšení minimálních cen za proklik o 20 %. Navíc přibyla nová cenová hladina nad 10 000 Kč.


Oficiální článek najdete na Sblogu. Zboží.cz má pro uživatele připravené také videonávody, které vám pomohou kampaně jednoduše nastavit.

 

Vánoční ceník Zboží.cz
Vánoční ceník Zboží.cz

Změny na Heurece

Plošnému navýšení se nevyhnou ani e-shopy na Heurece, která zvyšuje plošně ceny prokliku o 25 %. Každoroční přechodná úprava je vyhrazena na období od 1. 11. 2019 do 31. 1. 2020. Více informací k CPC naleznete zde.

Přidat komentář

Další články

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?
Mergado analytika Sortiment report