Jste zde

Přizpůsobte si obsah elementů podle svých priorit

Před nedávnem jsme vám představili novinku spočívající v rozšíření elementů z produktové karty Heureky a Zboží.cz. A máme tady další nádstavbu těchto možností. Jakou? Dozvíte se v tomto článku.

Jaké elementy přibyly v Bidding Fox Elements

Připomeňme si, co poslední release Bidding fox Elements obnášel. Rozšířili jsme množství elementů o údaje z produktových karet Heureky a Zboží.cz. Abyste s těmito daty mohli pracovat, musíte mít zapnutou aplikaci Bidding Fox. Důvod je jednoduchý – BFE musí odněkud data čerpat a tím zdrojem je právě Lišák. V dřívějším článku na blogu najdete výpis všech nových elementů a také tipy, jak s nimi pracovat.

Nastavení údajů v elemetech

K elementům „Nabídky dle ceny“ a „Nabídky v biddingu“ z karet produktů Heureky a Zboží.cz jsme přidali možnost nastavení jejich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolečka a vyskočí vám tabulka, ve které si zaškrtnete, jaké informace potřebujete. 
Varianty nastavení obsahu elementů Heureka:

  • pozice,
  • název e-shopu,
  • cena,
  • dostupnost,
  • dárky,
  • garance vrácení,
  • cena dopravy,
  • Heureka košík,
  • hodnocení e-shopu,
  • ověřeno zákazníky.
Nastavení elementů Heureka

Varianty nastavení obsahu elementů Zboží.cz:

  • pozice,
  • ID e-shopu,
  • cena,
  • dostupnost,
  • cena dopravy.
Nastavení elementů Zboží.cz

Příkladem může být cena dopravy. Hodnotu lze upravit když chcete být konkurenci v patách a přizpůsobíte ji tak, aby nebyla příliš rozdílná s konkurenčními e-shopy. Další variantou je například dostupnost, která pro vás může být výhodou, pokud jiné e-shopy nemají zboží skladem. Pomocí Elements a Mergado maker lze také odhalit konkurenční dárky, jež mohou v bitvě o zákazníka hrát výraznou roli. Jak na to v šesti krocích popsal Jirka v článku.

 

Jestliže vám v elementech nějaké informace chybí a mohli bychom vám tím ušetřit práci a čas, obraťte se na nás. Budeme rádi za nápady a tipy, abychom aplikaci mohli co nejvíce  přizpůsobovat uživatelům.

Komentáře

Tahle novinka mže vypadat nenápadně, ale přijde mi hodně mocná. Tipl bych, že mnoho marketérů neví, k čemu ta data využít. Ti kdo vědí, jak si naklikat a jak využít např. pro analýzu konkurence už teď nové elementy jistě testují :-)

Dobrá práce.

Děkujeme :-)

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Vstupní stránka vs. ITEM_ID
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.
Certifikovaní partneři
Nevíte si rady s inzercí na Heurece a Zboží.cz? Svěřte svůj e-shop do zkušených rukou našich certifikovaných partnerů.
První strategie biddingu
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.