Jste zde

Přizpůsobte si obsah elementů podle svých priorit

Před nedávnem jsme vám představili novinku spočívající v rozšíření elementů z produktové karty Heureky a Zboží.cz. A máme tady další nádstavbu těchto možností. Jakou? Dozvíte se v tomto článku.

Jaké elementy přibyly v Bidding Fox Elements

Připomeňme si, co poslední release Bidding fox Elements obnášel. Rozšířili jsme množství elementů o údaje z produktových karet Heureky a Zboží.cz. Abyste s těmito daty mohli pracovat, musíte mít zapnutou aplikaci Bidding Fox. Důvod je jednoduchý – BFE musí odněkud data čerpat a tím zdrojem je právě Lišák. V dřívějším článku na blogu najdete výpis všech nových elementů a také tipy, jak s nimi pracovat.

Nastavení údajů v elemetech

K elementům „Nabídky dle ceny“ a „Nabídky v biddingu“ z karet produktů Heureky a Zboží.cz jsme přidali možnost nastavení jejich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolečka a vyskočí vám tabulka, ve které si zaškrtnete, jaké informace potřebujete. 
Varianty nastavení obsahu elementů Heureka:

  • pozice,
  • název e-shopu,
  • cena,
  • dostupnost,
  • dárky,
  • garance vrácení,
  • cena dopravy,
  • Heureka košík,
  • hodnocení e-shopu,
  • ověřeno zákazníky.
Nastavení elementů Heureka

Varianty nastavení obsahu elementů Zboží.cz:

  • pozice,
  • ID e-shopu,
  • cena,
  • dostupnost,
  • cena dopravy.
Nastavení elementů Zboží.cz

Příkladem může být cena dopravy. Hodnotu lze upravit když chcete být konkurenci v patách a přizpůsobíte ji tak, aby nebyla příliš rozdílná s konkurenčními e-shopy. Další variantou je například dostupnost, která pro vás může být výhodou, pokud jiné e-shopy nemají zboží skladem. Pomocí Elements a Mergado maker lze také odhalit konkurenční dárky, jež mohou v bitvě o zákazníka hrát výraznou roli. Jak na to v šesti krocích popsal Jirka v článku.

 

Jestliže vám v elementech nějaké informace chybí a mohli bychom vám tím ušetřit práci a čas, obraťte se na nás. Budeme rádi za nápady a tipy, abychom aplikaci mohli co nejvíce  přizpůsobovat uživatelům.

Komentáře

Tahle novinka mže vypadat nenápadně, ale přijde mi hodně mocná. Tipl bych, že mnoho marketérů neví, k čemu ta data využít. Ti kdo vědí, jak si naklikat a jak využít např. pro analýzu konkurence už teď nové elementy jistě testují :-)

Dobrá práce.

Děkujeme :-)

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.