Jste zde

Jak v šesti krocích odhalit všechny dárky konkurence

Určitě znáte situaci, kdy má velký počet e-shopů stejnou nabídku – cenu, dostupnost jako vy. Pokud nejde o zboží, kde jste autorizovaným prodejcem, zbývá už jen jedna věc. Využijte element GIFT a řekněte potencionálním zákazníkům, že když nakoupí u vás dostanou něco navíc. Dobře zvolený dárek může být tím co překlopí potencionálního zákazníka na zákazníka.

Dárky u svého e-shopu si překontrolujete snadno, například výpisem hodnot elementu GIFT v Mergadu. Jak ale zjistit, jaké dárky má konkurence? Ukážeme si to v následujících šesti krocích. Díky těmto krokům dostanete naservírované všechny nabízené dárky u produktů, které prodáváte (a máte je spárované). Navíc si vyzkoušíte novinku v Mergadu, makra. Jedno jsme totiž pro vás nachystali, jak uvidíte v postupu níže.

Heureka – Ukázka podobných biddovaných nabídek
Heureka – Ukázka podobných biddovaných nabídek

 

6 kroků k přehledu dárků nabízených konkurencí

  1. Zapnout aplikaci Bidding Fox
  2. Zapnout aplikaci Bidding Fox Elements (BFE)
  3. V BFE aktivovat nový element „BFE_S_H_PRICE_POSITIONS

    Zapnutí elementu BFE

  4. Počkat 24 hodin, než se všechna data spárují
  5. Spustit makro Nabízené dárky e-shopů [Bidding Fox Elements + Bidding Fox] 
  6. Vyexportovat hodnoty elementu ALL_GIFTS

    Export hodnot elementu v Mergadu

Jak to celé funguje

Bidding Fox slouží jako „datový konektor“ pro Bidding Fox Elements. Po zapnutí obou aplikací, Bidding Fox naplní vybraný element hodnotami z Heureky a pravidelně jej aktualizuje. Proto dnes v elementu uvidíte jiné hodnoty než zítra.
Makro vytvoří nový element ALL_GIFTS, ve kterém najdete vždy dárky, které se u daného produkty nabízejí, včetně toho vašeho.
Abyste nemuseli dárky kontrolovat po produktech v Mergadu, doporučujeme vyexportovat si hodnoty elementu ALL_GIFTS. Ten si poté otevřít například v Calcu od LibreOffice a odstranit duplicitní řádky, aby byl seznam přehlednější.

Další možná vylepšení

Pro snadnější kontrolu a přehlednost, byste si do elementu ALL_GIFTS na začátek mohli doplnit ITEM_ID položky, URL nebo URL produktu na Heurece (BFE_H_HEUREKA_URL).
Příklad vylepšeného elementu ALL_GIFTS:

%PRODUCT%
Cena: %PRICE_VAT% Kč
Heureka: %BFE_H_HEUREKA_URL%
%ALL_GIFTS%

Výsledek může vypadat takto:

Lišácký komplet
URL: https://www.lisackyeshop.cz/skvely-produkt
HEUREKA: https:/skvele-produkty.heureka.cz/skvely-produkt

Powerbanka zdarma
Hrnek s tlapkami
Cashback na 4 nory

Úpravy ale necháme na potřebách každého čtenáře. :-)

Ukázka vylepšení elementu ALL_GIFTS

Pořadí pravidel v Mergadu
Ukázka pravidla pro vylepšení elementu ALL_GIFTS

Co s těmito informacemi

Můžete je použít jako podklady pro klienta (e-shop). Domluvit se, zda může nabídnout něco podobného, nebo naopak něco jiného, co bude v kontrastu s nabídkou ostatních. Také můžete kontaktovat dodavatele s požadavkem na stejné bonusy.

 

Napište nám, jestli při práci s Bidding Fox Elements používáte makra a inspirujte ostatní. Nebo vám nějaká chybí? Nechte nám komentář jaká a my je rádi doplníme.

Komentáře

Pěkný článek a super vychytávka s tím makrem co zjistí dárky konkurentů. :-)

V Mergadu je všem dostupné makro pro segmentaci feedu do 10 konverzních hladin pomocí elementu z Bidding Fox Elements BFE_GA_CONVERSION_RATE.

K čemu se hodí takto rozčlenit produktová data popisuje článek na Mergado blogu o segmentaci feedu. ;-)

Díky za odkaz přímo na makro Jirko.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.