Jste zde

Bidding Fox nezahálí a přináší novinky - Mergado Meeting č. 2

Neustále pracujeme na vylepšeních aplikace a vy se už brzy můžete těšit na velké novinky. Zatím si však povězme, co nejnovějšího v aplikaci najdete.

Nový vzhled

Určitě jste si všimli, že se změnil její rozhraní. Aplikace prošla redesignem, který ovlivnil například grafy. Na hlavní straně vidíte graf, v němž si můžete projít všechny produkty, které vstupují do Bidding Foxu a jsou rozdělené podle různých kategorií. Například vidíte, u kterých produktů vyhovuje vaše nastavení. Zároveň jsou grafy proklikávací a tak se po kliknutí na stránku Produkty dostanete rovnou do daného výběru.

Data z Heureky několikrát za den

To, co určitě pomůže vašemu obchodu, je, že Bidding Fox bidduje na základě reálných pozic a data z Heureky stahuje několikrát za den. To se nejvíc projeví ve sloupci Pozice. Jestliže v něm vidíte symbol zlatého poháru, znamená to, že produkt je na top pozici na Heurece. Zároveň zde můžete vidět pozici podle biddingu a podle ceny či to, o jakou pozici se produkt snaží. Šipky znázorňují trend od minulého stavu, kdy se biddovalo. Pokud jde šipka směrem dolů, znamená to že pozice klesla např. z dvojky na trojku.

Po kliknutí na název produktu se dostanete na přehled za posledních 30 dní. Vidíte, jak se mu dařilo, či kdy jste ho naposledy biddovali. Malou změnu najdete i v nastavování strategie. Ve spodním pravém rohu vidíte všechny, které jste už vytvořili a můžete se na ně rovnou prokliknout. Nově můžete nastavit PNO i při nastavování strategie TOP. Pokud bude rovno nule, nebude na něj brán zřetel.

Víc se dozvíte na videu i s názornými ukázkami:

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.