Jste zde

Nezastavujeme – změny v Bidding Fox sekci Produkty

V první části jsme si představili změny v diagnostice BF. Na tyto změny navazuje sekce Produkty, která také prošla výraznými vylepšeními, jež si představíme v následujícím článku.

Vylepšená stránka Produkty

Filtry

Na stránce Filtrování/Vyhledávání už nemusíte řešit, kolik e-shopů se filtruje podle biddingu a kolik z nich podle ceny. Nově je možno filtrovat podle celkového počtu e-shopů, resp. podle jejich unikátního množství.

Jestli je vaše nabídka na TOP pozici pro Heureka Košík. Můžete si najít produkty podle počtu prokliků na Heurece (za předchozí den). Díky tomu odhalíte produkty s nejvíce prokliky a naopak.
Koukněte se přímo v aplikaci a uvidíte, jakou vlastní kombinaci pro analýzu stavu vymyslíte a kolik novinek najdete.

Vyhledání nespárovaných produktů

Vyhledání nespárovaných produktů

Které produkty mají aspoň 10 prokliků?

Filtrování produktů podle počtu prokliků

Výpis produktů

Informace o produktech jsme rozšířili tak, že si je můžete zobrazit na základě jednotlivých zdrojů nebo i všechny najednou.
Informace zobrazujeme
:

  • z dat Bidding Foxu
  • ze stavu na Heurece
  • ze statistik Heureky
  • z Google Analytics

Přepínání zobrazovaných tad - bidding, Heureka...

Detail produktu

Když to vezmeme shora, tak první změnu najdeme u přehledu “stavu produktu/nabídky”. Rozdělili jsme informace do částí, a tak odstranili dlouhou nudli informací. Další informace jsou snadněji dostupné.
Bloky informací o produktu jsou rozděleny stejně jako na stránce Produkty na:

  • data z Biding Foxu
  • stav na Heurece
  • Statistiky Google Analytics, Heureka
  • vše

Do detailu produktu jsme pod výše zmíněný přehled přidali nový blok s Diagnostikou, kde vidíte Problémy, Varování a Doporučení pro konkrétní produkt. Tedy to, co je na stránce Diagnostika, ale tady je to přímo pro produkt. Rychle tak zjistíte, proč produkt BF nebidduje, nebo získáte doporučení, co s produktem dál.

Přehled dat k produktu z různých zdrojů

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Vlastní počet produktů na stránce Produkty

Mnoho z vás nás žádalo, abychom kvůli rychlejší kontrole zvážili, kolik produktů má být zobrazeno na stránce. Dobrá tedy. Odteď si můžete zvolit, kolik produktů chcete na stránce vypsat. Stačí specifikovat počet a chvíli počkat. Počet vypsaných produktů se rovnou změní.

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.