Jste zde

Lišácké novinky aneb Bidding Fox je zase lepší

Náš vývojářský tým nelení a představuje vám množství významných novinek, které se nedávno udály v aplikaci Bidding Fox. Ty nejdůležitější a nejviditelnější změny si představíme v následujícím článku.

Bidding alespoň čtyřikrát za den

Velkou informací je, že Bidding Fox v současnosti bidduje několikrát za den podle aktuálních dat. Několikrát za den zároveň ověřuje aktuálnost dat přímo na Heurece.

Nový vzhled

  • Pouhým okem zaznamenáte větší úpravy na stránce Produkty, jenž nyní přehledně zobrazuje všechny důležité informace k produktu: jeho pozici (v biddingu a podle ceny) a to, zda se od minula změnila a jak; počet e-shopů v kartě (v biddingu a podle ceny) a informace o jeho změnách. Rovnou také poznáte, jestli je produkt nespárován, nebo jestli CPC dosahuje nastaveného maxima.
  • Stránka Filtrování/Vyhledávání vám nově umožní vyhledávat podle ITEM_ID, názvu a adresy karty na Heurece. Filtry jsou pro rychlejší orientaci rozděleny. V pokročilých filtrech najdete např. tyto nové možnosti filtrování – kategorie na Heurece (přesná shoda), aktuální výše CPC, počet e-shopů podle ceny nebo v biddingu, strategie či diagnostika.Pokročilé filtrování
  • Detail produktu zobrazí jeho Historii, v níž jsou zapisovány důležité informace k produktu při každém biddingu či pak jako průměr nebo suma za den. Díky Detailu produktu je vám zároveň umožněno vidět, jestli odpovídá nastavením, nebo jakou z podmínek nesplňujeKontrola na dostupnost
  • Z grafu na hlavní straně se navíc prokliknete na skupiny produktů, které jsou zobrazeny. Zde si tak rychle zobrazíte např. všechny produkty nevyhovující nastavením vašich strategií.

Větší přehled. Tímto jsme se řídili při vylepšování vlastností Bidding Fox. Díky tomu teď budete mít ještě ucelenější představu o vašich pozicích na srovnávačích zboží.

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.