Jste zde

Lišácké novinky aneb Bidding Fox je zase lepší

Náš vývojářský tým nelení a představuje vám množství významných novinek, které se nedávno udály v aplikaci Bidding Fox. Ty nejdůležitější a nejviditelnější změny si představíme v následujícím článku.

Bidding alespoň čtyřikrát za den

Velkou informací je, že Bidding Fox v současnosti bidduje několikrát za den podle aktuálních dat. Několikrát za den zároveň ověřuje aktuálnost dat přímo na Heurece.

Nový vzhled

  • Pouhým okem zaznamenáte větší úpravy na stránce Produkty, jenž nyní přehledně zobrazuje všechny důležité informace k produktu: jeho pozici (v biddingu a podle ceny) a to, zda se od minula změnila a jak; počet e-shopů v kartě (v biddingu a podle ceny) a informace o jeho změnách. Rovnou také poznáte, jestli je produkt nespárován, nebo jestli CPC dosahuje nastaveného maxima.
  • Stránka Filtrování/Vyhledávání vám nově umožní vyhledávat podle ITEM_ID, názvu a adresy karty na Heurece. Filtry jsou pro rychlejší orientaci rozděleny. V pokročilých filtrech najdete např. tyto nové možnosti filtrování – kategorie na Heurece (přesná shoda), aktuální výše CPC, počet e-shopů podle ceny nebo v biddingu, strategie či diagnostika.Pokročilé filtrování
  • Detail produktu zobrazí jeho Historii, v níž jsou zapisovány důležité informace k produktu při každém biddingu či pak jako průměr nebo suma za den. Díky Detailu produktu je vám zároveň umožněno vidět, jestli odpovídá nastavením, nebo jakou z podmínek nesplňujeKontrola na dostupnost
  • Z grafu na hlavní straně se navíc prokliknete na skupiny produktů, které jsou zobrazeny. Zde si tak rychle zobrazíte např. všechny produkty nevyhovující nastavením vašich strategií.

Větší přehled. Tímto jsme se řídili při vylepšování vlastností Bidding Fox. Díky tomu teď budete mít ještě ucelenější představu o vašich pozicích na srovnávačích zboží.

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.