Vzdělání a inspirace není v e-commerce nikdy dost. Konference PROBIDDING 2023 toho byla jasným důkazem. Poslechněte si přednášku Petry Mikuláškové a začněte vytvářet biddovací strategie, díky kterým ze srovnávačů vytěžíte maximum.
Petra Mikulášková
Jak vytvářím biddovací strategie ![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/petra-mikulaskova.png)
Petra působí jako konzultantka na volné noze se zaměřením na srovnávače zboží. Svým klientům pomáhá nejen s jejich správným nastavením, ale také s biddováním a audity. Získané zkušenosti ráda sdílí s ostatními marketingovými nadšenci, ať už prostřednictvím e-booku, školení nebo přednášek.
Chcete mít jasný přehled nad svými e-commerce aktivitami? Poznejte blíže aplikací Fox Data+ v rámci přednášky Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní.
Efektivní a jednoduché strategie
Ve své přednášce Petra představila celkem sedm osvědčených strategií pro Heureku a Zboží.cz, které nastavuje pomocí aplikace Bidding Fox. Všechny zmíněné strategie jsou velmi jednoduché, vhodné do začátků a aplikovatelné téměř na jakýkoliv sortiment zboží. Nechte se inspirovat tipy z praxe a načerpejte cenné know-how i pro své projekty. Jak jednotlivé strategie Petra nastavuje, se dozvíte v přiloženém záznamu.
Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.
Obsah přednášky
00:00 – 01:19 Úvod a představení
01:20 – 03:42 3+1 strategií na Heurece
03:43 – 08:15 Osamocená nabídka na Heurece
08:16 – 15:22 Položky do 21 Kč
15:23 – 21:06 TOP pozice s košíkem
21:07 – 24:03 Bid pozice bez biddingu
24:04 – 26:55 Propojení Strategie 3 a 4
26:57 – 30:27 Shrnutí Strategií na Heureku
30:28 – 33:06 Úvod do Zboží.cz a 3 základní Strategie
33:07 – 35:27 Osamocená nabídka na Zboží.cz
35:28 – 36:12 2 e-shopy na kartě
36:13 – 37:37 Nespárované nabídky
37:38 – 40:33 Podstatné informace ke Strategiím obecně
40:34 – 40:55 Závěr
Moc děkujeme Petře za praktickou a inspirující přednášku. V dalším díle vám Ondra z Filipesmedia prozradí, proč aktivně řešit cenotvorbu.
Přidat komentář