Jste zde

Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.

Co jsou UTM parametry

Jsou to značky v URL adrese, které pomáhají ke správnému měření návštěvnosti v Google Analytics. Jejich zápis se může lišit, ale vždy v nich najdete část medium a source. Díky správnému používání budete mít mnohem přesnější přehled o návštěvách e-shopu. 

https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 

Zásady pro nastavení UTM parametrů

Jejich používání není těžké a existuje několik volně dostupných UTM generátorů (například tento). Nejdůležitější je určit metodiku jejich vytváření a striktně ji dodržovat. Pro jeden zdroj používat stejné nastavení zdroje, média, velikosti písmen, atd. Díky tomu dohledáte veškerou návštěvnost v Analytics. 

Nastavení aplikace pro UTM parametry

Na návod na nastavení Bidding Foxu a Mergada najdete v tomto článku. Např. source: Heureka, medium: zbozaky nebo source: BiddingFox, medium: zbozaky
Při vyplňování můžete používat velká nebo malá písmena, podle toho, jak jste zvyklí.

Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu
Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu

Vždy je důležité mít správně nastavenou alespoň jednu aplikaci a vše bude fungovat tak, jak má.

Na co dát pozor

Maximální délka URL pro Heureku je 300 znaků. Pomůže pravidlo v Mergadu na omezení délky řetězce. Nepropíšou se vám možná všechny informace do Analytics, ale inzerce na Heurece poběží dál v pořádku.
Přidáním UTM parametrů se změní URL adresa a dojde k dočasnému odpárování produktů - doporučujeme nedělat v sezóně.

Zkrácení URL adresy v Mergadu
Zkrácení URL adresy v Mergadu

Setkali jste se v Bidding Foxu se špatným párováním dat z Google Analytics? Zkontrolujte, jestli máte vše správně nastavené. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.