Jste zde

Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.

Co jsou UTM parametry

Jsou to značky v URL adrese, které pomáhají ke správnému měření návštěvnosti v Google Analytics. Jejich zápis se může lišit, ale vždy v nich najdete část medium a source. Díky správnému používání budete mít mnohem přesnější přehled o návštěvách e-shopu. 

https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 

Zásady pro nastavení UTM parametrů

Jejich používání není těžké a existuje několik volně dostupných UTM generátorů (například tento). Nejdůležitější je určit metodiku jejich vytváření a striktně ji dodržovat. Pro jeden zdroj používat stejné nastavení zdroje, média, velikosti písmen, atd. Díky tomu dohledáte veškerou návštěvnost v Analytics. 

Nastavení aplikace pro UTM parametry

Na návod na nastavení Bidding Foxu a Mergada najdete v tomto článku. Např. source: Heureka, medium: zbozaky nebo source: BiddingFox, medium: zbozaky
Při vyplňování můžete používat velká nebo malá písmena, podle toho, jak jste zvyklí.

Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu
Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu

Vždy je důležité mít správně nastavenou alespoň jednu aplikaci a vše bude fungovat tak, jak má.

Na co dát pozor

Maximální délka URL pro Heureku je 300 znaků. Pomůže pravidlo v Mergadu na omezení délky řetězce. Nepropíšou se vám možná všechny informace do Analytics, ale inzerce na Heurece poběží dál v pořádku.
Přidáním UTM parametrů se změní URL adresa a dojde k dočasnému odpárování produktů - doporučujeme nedělat v sezóně.

Zkrácení URL adresy v Mergadu
Zkrácení URL adresy v Mergadu

Setkali jste se v Bidding Foxu se špatným párováním dat z Google Analytics? Zkontrolujte, jestli máte vše správně nastavené. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.