Jste zde

Říjnové lišácké novinky

Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Události z liščího brlohu

V prvním týdnu jsme ukončili sérii pro biddingové začátečníky článkem Jak nastavit první strategii v Bidding Foxu. Následně jsme si posvítili na možnosti párování statistik k produktům z Google Analytics. V závěru měsíce jsme do světa vypustili nový release, který se nesl ve znamení praktičnosti a rychlosti v exportování a filtrování produktů.

 

Novinky z dílny Pricing Foxu

Pricing Fox nově poskytuje diagnostiku sortimentu – informuje vás o problémech, varováních a doporučeních pro zlepšení cenotvorby. Proběhla také aktualizace prvních kroků při nastavování projektu.

Potřebujete přeceňovat produkty bez daňové sazby? Zjistěte více o možnosti zohlednění DPH v pravidlech.

 

Affiliate marketing, nová appka a expandování s Mergadem

Mergado představilo novou aplikaci – Blending Bull, která dokáže spojit několik XML feedů do jednoho výstupního.

Plánujete expandovat do Chorvatska? V článku se dočtete o chorvatské e-commerce scéně a najdete zdroje, z kterých můžete při expanzi čerpat.

Ve spolupráci s Martinem Čtvrtníčkem z Ordelogy vznikla třídílná série videí o affiliate marketingu. V odkazech najdete první, druhý a třetí díl.

 

Heureka pomáhá s přípravou na sezónu

Kromě tradičně spuštěných kategorií a plánovaných content změn Heureka radí, jak připravit svůj e-shop na vánoční sezónu.

V návaznosti na to Heureka zvýšila od 1. 11. 2020 ceny za proklik o 25 %.

 

Zboží.cz nabízí novou možnost dopravy

Do možností dopravy na Zboží.cz byla zařazená Zásilkovna. Podobně jako Heureka, i Zboží přináší tipy na přípravu vánoční sezóny.

Od 1. 11. 2020 se sjednocuje přihlašování do administrace Zboží.cz pod Seznam účet. V případě, že se přihlašujete prostřednictvím externích nástrojů, můžete zaznamenat komplikace. Problém vyřešíte využitím API Zboží.cz.

 

Zásilkovna o e-commerce a logistice v souvislosti s pandemií

Díky Zásilkovně zůstanete v obraze, jakým směrem pandemie ovlivní svět logistiky a e-commerce.

Zásilkovna zvyšuje ceny za dopravu.

 

 

Říjnové události máme za sebou. Přejeme vám úspěšné přihlášení do administrace Zboží.cz, vydařené předvánoční kampaně a úspěšný bidding na srovnávačích. S liščími novinkami se ozveme opět za měsíc.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.