Jste zde

Srpnové lišácké novinky

Poslední letní měsíc je za námi a my se opět hlásíme s událostmi ze světa e-commerce, které se staly v srpnu. Opřete se do křesla, překřižte nohy na stole a začtěte se do nejčerstvějších novinek.

Novinky z lišácké nory

V srpnu vzniklo v naší režii několik článků sloužících jako návody či rady. Pro začínající specialisty na srovnávače jsme sepsali kritéria, které vyžaduje Heureka a Zboží.cz od e-shopů, aby mohli začít biddovat.

Potýkáte se s chybným párováním dat k produktům z Bidding Fox Elements kvůli Facebook a GLAMI parametru v URL? Máme pro vás řešení.

Začtěte se i do článku o testovací strategii v Bidding Foxu a zjistěte, k čemu slouží. A pro ty, kteří preferují sledování videí, přinášíme sedmý díl série Just Bidding.

Aktuality z Pricing Foxu

Aplikace rozšířila své působení a je dostupná pro uživatele, kteří mají svůj e-shop postavený na platformě ExitShop a PrestaShop. Dominika už usilovně pracuje na videonávodě, ve kterém se dozvíte, jak na napojení appky s vaším e-shopem. Zdokonalení se dotklo i filtrování produktů a tvorby exportů – až ve třech různých formátech.

Aby byl průběh přeceňování co nejhladší, Pricing Fox dodal možnost nastavit si notifikace na míru, kterými vás appka upozorní na případné problémy. Kromě toho zvládnete díky Lišce vyfiltrovat souhrnné i historické data na úrovni každého produktu. To se hodí při kontrole sortimentu a monitorování pohybu konkurenčních nabídek.

 

S Mergadem do Polska

Expandujete do Polska? A znáte nejpoužívanější e-commerce platformu Allegro? Kdo na ní neinzeruje, nemůže být úspěšný.

Mergado vyřešilo problém klientů, kterým kvůli variantám v administraci Shoptetu vznikají při importu produkty navíc.

 

Bezproblémová inzerce plavek a spodního prádla

Feed Image Editor radí, jak předejít zablokování inzerce na Google Merchants z důvodu explicitního obsahu. Jestli prodáváte plavky či spodní prádlo, určitě si přečtěte tento článek. V případě, že máte ve feedu produkty s chybějícím obrázkem, aplikace dokáže vyřešit problém jedním kliknutím. A pokud stále váháte, jestli Feed Image Editor stojí za to, proč si ho do konce září nevyzkoušíte zdarma?

 

Tradiční Heureka News

Každý měsíc Heureka informuje o spuštěných kategoriích a plánovaných content změnách. V srpnu tomu nebylo jinak. 

Mimo jiné se potýkali s problémy, které se týkaly měření konverzí. Proto můžete v období cca od 12. 8. do 20. 8. zaregistrovat nižší výkon inzerce v grafech a metrikách aplikace.

 

Zboží.cz

Zboží.cz testovalo v průběhu srpna nový model 5 doporučených nabídek na produktové kartě. O pořadí už nemá rozhodovat jen CPC, ale i jiné kvalitativní signály – hodnocení e-shopů, zájem uživatelů a další ukazatele. Cílem je přinést obchodům konverznější traffic a zákazníkům kvalitnější nabídky.

Zboží.cz - produktová karta
Zdroj: Zboží.cz

 

Zásilkovna a její změny, zabezpečení a dopravci

Zásilkovna dává na vědomí změny týkající se Slovenska a Řecka, představuje šest nových dopravců v pěti evropských zemích a kvůli vyššímu zabezpečení dat ukončuje podporu TLS 1.0 a 1.1.

 

To je ze srpnových novinek a událostí všechno. Jsme rádi, že jste si našli čas na rozšíření svých obzorů ze světa e-commerce. Jestli je náš obsah pro vás přínosný, zůstaňte s námi a za měsíc se můžete těšit na další shrnutí událostí z prostředí e-shopů, srovnávačů, biddingu a pricingu.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.