Jste zde

Bidding Fox News

I když nám už zanedlouho začnou padat sněhové vločky, nezpomalujeme a připravili jsme pro vás pravidelný průřez říjnovými novinkami. Přečtěte si o tom, kam se posunul Bidding Fox, Mergado nebo co se událo v Heurece či Zboží.cz. Pojďme se společně ohlédnout zpět.

Bidding Fox jednoduše a automaticky

Říjen jsme nastartovali praktickým návodem, zaměřeným na nastavení url adresy feedu v Heurece a v podobném duchu jsme pokračovali. Navázali jsme slibovanou video ukázkou stránky Konkurence, která vám nabízí širokou škálu dat. Rádi bychom předcházeli nejasnostem týkajících se správného nastavení. Proto připravujeme další materiály, u nichž pevně doufáme, že ulehčí vaši práci s lišákem.

Vylepšení se dočkala i samotná aplikace. Automatizování procesů je pro nás důležité a s takovou myšlenkou jsme se zaměřili na úpravy strategií. Ty nově nabízí možnost nastavení automatického zapnutí či vypnutí, včetně pravidelného opakování v zadaném intervalu. V článku jsme vám napsali podrobnosti.

Inovací a redesignem prošly i notifikace. Jejich nastavení je nyní flexibilnější a vy si je můžete naklikat podle toho, co je pro vás důležité. Více se dozvíte na našem blogu.

 

Rozvoj Mergada a Feed Image Editoru

Mergado prošlo také dalšími zlepšováky. Rozšířilo možnosti třeba o import CSV souborů přes URL. Sledujte jejich blog nebo fórum, kde najdete aktuality a návody.

Pozadu nezůstává ani Feed Image Editor, který přišel s plánovaným zveřejňováním šablon. Přečtěte si o nové funkci, rozhýbejte svůj image marketing a ušetřete si čas i energii.

 

Nové povinné parametry na Heurece

Na blogu Heureky přibyly nejen informace o content změnách v říjnu nebo video návody, ale také důležitý článek o nových povinných parametrech. Konkrétně je potřeba se zaměřit na sekce nábytek a móda, kterých se úpravy týkají. Záměr je jasný – zvýšit pravděpodobnost nákupu. Více detailů naleznete v krátkém souhrnu.

V neposlední řadě musíme zmínit spuštění nastavení Doručení do Vánoc na Zboží.cz. Buďte o krok napřed ve vánočním shonu a dolaďte vše již nyní.

 

Za předposlední podzimní měsíc jsou řádky z naší strany kompletní. Pokud byste se s námi chtěli do konce roku ještě potkat, můžete dorazit na brněnské školení v polovině listopadu. Jinak na sebe dejte pozor v chladném či mrazivém počasí a mějte spoustu sil v tomto hektickém období.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.