Jste zde

Srpnové lišácké novinky

Letní prázdniny jsou u konce a nastal čas sepsat důležité e-commerce události za uplynulý měsíc. V lišácké dílně jsme pro vás připravili zajímavý obsah, jehož součástí je například rozhovor o pricingu nebo další díl Bidding Fox Live. V článku vám shrnujeme nejen informace z našich aplikací, ale i ze světa zbožáků.

Co je nového v Pricing Foxu

Tento měsíc jsme pokračovali v seriálu o filtrování. Třetí díl vám poslouží jako průvodce pojmů. Vysvětlili jsme v něm rozdíly mezi jednotlivými ID i cenami na kartě Pricing. Ve čtvrtém díle jsme se zaměřili na pokročilou práci s filtry. Ukázali jsme, jak je můžeme mezi sebou kombinovat a zodpověděli vaše nejčastější dotazy.

Také jsme připravili rozhovor s Petrou Mikuláškovou, konzultantkou v oblasti srovnávačů zboží. Petra zhodnotila náš nástroj Pricing Audit a také nám ukázala, jak by měli  e-shopaři nad cenotvorbou přemýšlet

Jaká vylepšení jsme připravili v Bidding Foxu

Na začátku měsíce jsme natočili dvanáctý díl Bidding Fox Live, díky kterému si můžete zrekapitulovat, co je v Lišákovi nového za uplynulé měsíce. Zmínili jsme nastavení MAX_CPC v procentech i biddování podle minima kategorie dle ceníku Heureky. 

Aplikaci jsme vylepšili o možnost nebiddovat příliš levné nebo drahé produkty a na stránku Konkurence jsme přidali samostatnou tabulku se sledovanými konkurenty. Představili jsme vám také možnosti Exportů. Sepsali jsme, co máte na výběr a k čemu jednotlivé informace slouží. 

Co by vám nemělo uniknout na trhu doručovacích služeb

Zásilkovna přinesla v průběhu měsíce spoustu novinek. Nově můžete posílat zásilky do Maďarska nebo si je nechat doručit do kufru vašeho vozu Škoda. Na jejich blogu najdete přehledně sepsaná pravidla, která vám pomohou v lepší orientaci v nových pravidlech DPH pro e-commerce

Co se děje na zbožových srovnávačích

Heureka mění od 20. 9. 2021 obchodní podmínky. Také oznámila spuštěné kategorie a plánované content změny v měsíci srpnu. Postupně zavádí povinné parametry v kategoriích Oblečení a móda. Usnadní to párování do produktových karet a výběr vhodného oblečení pro zákazníky. Jestliže vás zajímají nové kategorie a parametry na Zboží.cz, najdete je zde

 

Srpnové události jsou za námi. Pokud se chcete naučit, jak pracovat s našimi aplikacemi, využijte vypsaná školení Pricing Foxu a Bidding Foxu. Budeme se na vás těšit.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.