Jste zde

Jaké možnosti nabízí Exporty v Bidding Foxu

V tomto článku vám představíme jednotlivé možnosti exportu. Záleží jen na vás, jaká data jsou ve vašem případě důležitá a co chcete pravidelně sledovat. Vše si nastavíte podle svých představ. Řekneme si, co máte na výběr a k čemu informace slouží.

Jak exporty fungují

Pokud chcete mít přehled o vybraných produktech nebo máte v plánu s nimi dále pracovat, využijte možnost exportu. Nejdříve si vyberete ze tří formátů: CSV, XLSX nebo HTML. Následně zvolíte, zda chcete, abyste pravidelně obdrželi e-mail se souborem nebo si ho raději zobrazíte na trvalém odkazu. Ten si můžete uložit do záložek prohlížeče. O nastavení exportů, jsme se rozepsali v tomto článku

Parametry exportu v Bidding Foxu.

Informace z feedu a produktové karty

Pokud budete chtít produkty identifikovat, vyberete si například:

  • název, 
  • obrázek, 
  • mergado ID, 
  • ITEM_ID,
  • nebo PN a EAN. 

Pro rychlejší hledání sortimentu, si můžete uložit URL adresu na srovnávačích zboží a e-shopu. Poté si zvolíte údaje o výrobci, ceně, dostupnosti nebo jeho příslušenství a dárku. Určitě vás bude zajímat, jak si váš sortiment stojí na produktové kartě, tedy:

  • do jaké kategorie spadá, 
  • jaká je jeho pozice v biddingu nebo dle ceny,
  • kolik e-shopů nabízí stejný produkt,
  • a jaká je maximální a minimální cena na kartě. 
Pro hledání zboží, které je vašimi zákazníky oblíbené, se hodí sledovat hodnocení, počet recenzí nebo popularitu, kterou vypočítává Heureka v Sortiment reportu.
Výběr hodnocení produktů v Exportu.

 Data z Heureky a Google Analytics

Vedle nastaveného CPC, PNO a jejich maximální hodnot budete chtít zobrazit statistiky výkonu. Pro hodnocení úspěšnosti vaší inzerce jsou neopomenutelná data z Heureky a Google Analytics. Je na vás, zda chcete sledovat hodnoty za posledních 30 dní či za předchozí den. Na výběr máte prokliky, objednávky, obrat i náklady z obou zdrojů. Google analytics nabízí navíc sledování konverzního poměru.

Data z Heureky.

Ručně biddované nebo skryté produkty

Jsou případy, kdy se vám bude hodit ruční biddování produktů. Pokud budete chtít, export vám ukáže platnost těchto nastavení, jakou jste nastavili CPC i max CPC a zda jste produkt skryli. V případě ručního skrytí se vám zobrazí v tabulce 1.

Informace o konkurentech a jejich produktech

Pokud nad seznamem produktů kliknete na možnost Konkurence, zobrazí se vám možnost vygenerovat speciální Export, který bude obsahovat jen informace o nabídce vašich sledovaných konkurentů

Export konkurence v Bidding Foxu.

Podívejte se do aplikace a prozkoumejte jednotlivé možnosti. Nyní víte, k čemu slouží a můžete je využít naplno. Pokud vás k exportům napadne jakákoliv otázka nebo vylepšení, napište nám

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.