Bidding Fox News

Únor utekl jako voda a my jsme si pro vás připravili tradiční souhrn novinek. Přečtěte si, co nás potkalo a co by vám nemělo uniknout.

A zase ty strategie

Významnou funkci si vysloužily strategie, kde je nově nastavení rozpočtu. Můžete si jej vymezit na konkrétní období a nastavit si, zda se limit týká obratu/nákladů/prokliků a nebo objednávek. Tuto vychytávku lze efektivně kombinovat s automatickým zapnutím/vypnutím strategií – vše jsme vám popsali v článku.

 

Nastavení rozpočtu ve strategiích
Nastavení rozpočtu ve strategiích

 

Předešlé novinky, které jsme do aplikace zahrnuli, představil Jirka v jedenáctém čísle Bidding Fox Live. Video najdete na našem blogu. Pokračujeme mimo jiné i v natáčení videonávodů, ten nejnovější naleznete zde.

V druhém měsíci tohoto roku jsme jeli nabrat inspiraci do Berlína na E-commerce expo. Také se u nás školilo. Nové termíny workshopů najdete na našem webu. Dále bychom vás rádi pozvali na námi připravovanou konferenci PROBIDDING, která bude v Brně 14. května.

 

Potkejme se v terénu!

Co se děje v Mergadu

Mohli jste zaregistrovat, že jsme se s kolegy vydali do Bratislavy na Mergado + Bidding MeetUp. Dozvěděli jste se na něm novinky z Mergado dílny, ale také Jirka povídal o hlídaní konkurence pomocí Bidding Foxu. Podrobný program najdete na blogu. Pokud jste MeetUp nestihli, zastavte se na Winter MergadoFest, který bude již 19. března.

Zajímavosti z Heureky a Zboží.cz

Jestliže sbíráte inspiraci, na jaké konference vyrazit, můžete nahlédnout na blog Heureky. Kromě výčtu akcí zde naleznete článek o spuštěných content změnách v únoru

Vylepšení si pro nás připravili i ve Zboží.cz. Konkrétně se jedná například o diagnostiku feedu, hodnocení e-shopů či přizpůsobení rozhraní pro mobilní telefony.

 

Za poslední čtyři týdny je to od nás ve zkratce vše. Přejeme vám pevné zdraví a doufáme, že se potkáme třeba na březnovém MergadoFestu. 

Přidat komentář

Další články

Videonávod: Filtrování a vlastní metriky
Usnadněte si práci přednastavením filtrů a pomocí vlastních metrik zjistěte, jak se vyfiltrovaným produktům daří. Ve videu vám ukážeme, jak na to.
Videorubrika: Představení stránky Konkurence
Monitoring konkurence je důležitou součástí činností každého eshopaře. Koukněte na video, které vám pomůže využít potenciál stránky Konkurence naplno.