Jste zde

Upravené měření konverzí na Zboží.cz

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má? 

Dvě možnosti měření konverzí

Na Zboží.cz máte na výběr ze dvou možností nastavení měření konverzí.

Omezený způsob měření 

Tento kód využijete pouze v případě, že vám stačí základní data ze srovnávače (počet objednávek, podíl nákladů na obratu, …), nepotřebujete s ním dál pracovat a nepoužíváte žádné další aplikace. 

Standardní způsob měření

Díky nasazení tohoto kódu na váš e-shop získáte přesnější data o nákupech a přístup k API. Právě API je od teď jedinou možností pro sběr dat. Aplikace, jako jsou Bidding Fox a Mergado, bez vloženého ID provozovny a API tokenu nemůžou pracovat.

Tato informace se týká všech aplikací, které strojově zpracovávají informace ze Zboží.cz.

Pro správné fungování Bidding Foxu a Mergada musíte mít na e-shopu nasazený kód pro standardní měření konverzí a vyplněné ID provozovny a API klíč.

Nastavení aplikací pro Zboží.cz

Aplikace můžou, jako jediný zdroj informací, používat API. Pro jejich správné fungování je tedy nezbytné mít správně vyplněný klíč a ID provozovny

Správa API v administraci Zboží.cz
Vytvoření API klíče v administraci Zboží.cz

Každou aplikaci doporučujeme nastavit samostatně. Podívejte se, jak na to: 

Vyplňte přístupové údaje k API a ID provozovny v aplikacích co nejdříve. Bez těchto údajů nebudou fungovat a aplikace jsou zbytečně zapnuté

Máte vše správně vyplněné a fungují vám aplikace tak, jak mají? Napište nám, jestli máte nějaké problémy. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.