Jste zde

Upravené měření konverzí na Zboží.cz

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má? 

Dvě možnosti měření konverzí

Na Zboží.cz máte na výběr ze dvou možností nastavení měření konverzí.

Omezený způsob měření 

Tento kód využijete pouze v případě, že vám stačí základní data ze srovnávače (počet objednávek, podíl nákladů na obratu, …), nepotřebujete s ním dál pracovat a nepoužíváte žádné další aplikace. 

Standardní způsob měření

Díky nasazení tohoto kódu na váš e-shop získáte přesnější data o nákupech a přístup k API. Právě API je od teď jedinou možností pro sběr dat. Aplikace, jako jsou Bidding Fox a Mergado, bez vloženého ID provozovny a API tokenu nemůžou pracovat.

Tato informace se týká všech aplikací, které strojově zpracovávají informace ze Zboží.cz.

Pro správné fungování Bidding Foxu a Mergada musíte mít na e-shopu nasazený kód pro standardní měření konverzí a vyplněné ID provozovny a API klíč.

Nastavení aplikací pro Zboží.cz

Aplikace můžou, jako jediný zdroj informací, používat API. Pro jejich správné fungování je tedy nezbytné mít správně vyplněný klíč a ID provozovny

Správa API v administraci Zboží.cz
Vytvoření API klíče v administraci Zboží.cz

Každou aplikaci doporučujeme nastavit samostatně. Podívejte se, jak na to: 

Vyplňte přístupové údaje k API a ID provozovny v aplikacích co nejdříve. Bez těchto údajů nebudou fungovat a aplikace jsou zbytečně zapnuté

Máte vše správně vyplněné a fungují vám aplikace tak, jak mají? Napište nám, jestli máte nějaké problémy. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.