Jste zde

Upravené měření konverzí na Zboží.cz

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má? 

Dvě možnosti měření konverzí

Na Zboží.cz máte na výběr ze dvou možností nastavení měření konverzí.

Omezený způsob měření 

Tento kód využijete pouze v případě, že vám stačí základní data ze srovnávače (počet objednávek, podíl nákladů na obratu, …), nepotřebujete s ním dál pracovat a nepoužíváte žádné další aplikace. 

Standardní způsob měření

Díky nasazení tohoto kódu na váš e-shop získáte přesnější data o nákupech a přístup k API. Právě API je od teď jedinou možností pro sběr dat. Aplikace, jako jsou Bidding Fox a Mergado, bez vloženého ID provozovny a API tokenu nemůžou pracovat.

Tato informace se týká všech aplikací, které strojově zpracovávají informace ze Zboží.cz.

Pro správné fungování Bidding Foxu a Mergada musíte mít na e-shopu nasazený kód pro standardní měření konverzí a vyplněné ID provozovny a API klíč.

Nastavení aplikací pro Zboží.cz

Aplikace můžou, jako jediný zdroj informací, používat API. Pro jejich správné fungování je tedy nezbytné mít správně vyplněný klíč a ID provozovny

Správa API v administraci Zboží.cz
Vytvoření API klíče v administraci Zboží.cz

Každou aplikaci doporučujeme nastavit samostatně. Podívejte se, jak na to: 

Vyplňte přístupové údaje k API a ID provozovny v aplikacích co nejdříve. Bez těchto údajů nebudou fungovat a aplikace jsou zbytečně zapnuté

Máte vše správně vyplněné a fungují vám aplikace tak, jak mají? Napište nám, jestli máte nějaké problémy. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.