Jste zde

Jak nastavit Bidding Fox pro nové měření konverzí na Zboží.cz

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.

Nastavení Bidding Foxu

  • Zapněte Bidding Fox a na podstránce Nastavení na první pozici je Nastavení propojení, které je třeba vyplnit.
Nastavení propojení v Bidding Foxu
  • Přejděte do administrace Zboží.cz na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu provozoven najděte e-shop, pro který používáte Bidding Fox a zkopírujte jeho ID.
Administrace Zboží.cz
  • Toto ID vložte do Bidding Foxu
  • V administraci Zboží.cz vygenerujte API klíč, který budete používat pro Bidding Fox. 
Správa API ve Zboží.cz
Vytvoření API klíče
API klíčů můžete vygenerovat několik. Např. pro každou aplikaci jeden.
  • Klíč vložte do aplikace a nastavení uložte

Díky tomuto nastavení můžete Bidding Fox dál naplno využívat. 

Jaké výhody má upravené měření konverzí, si můžete přečíst v našem článku nebo na blogu Zboží.cz.


 

Komentáře

Jsem zvědav, jak rychle aktualizují konverzní kódy Zboží.cz jednotlivé shopsystémy. Termín je totiž vcelku šibeniční...

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.