Jste zde

Jak nastavit Bidding Fox pro nové měření konverzí na Zboží.cz

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.

Nastavení Bidding Foxu

  • Zapněte Bidding Fox a na podstránce Nastavení na první pozici je Nastavení propojení, které je třeba vyplnit.
Nastavení propojení v Bidding Foxu
  • Přejděte do administrace Zboží.cz na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu provozoven najděte e-shop, pro který používáte Bidding Fox a zkopírujte jeho ID.
Administrace Zboží.cz
  • Toto ID vložte do Bidding Foxu
  • V administraci Zboží.cz vygenerujte API klíč, který budete používat pro Bidding Fox. 
Správa API ve Zboží.cz
Vytvoření API klíče
API klíčů můžete vygenerovat několik. Např. pro každou aplikaci jeden.
  • Klíč vložte do aplikace a nastavení uložte

Díky tomuto nastavení můžete Bidding Fox dál naplno využívat. 

Jaké výhody má upravené měření konverzí, si můžete přečíst v našem článku nebo na blogu Zboží.cz.


 

Komentáře

Jsem zvědav, jak rychle aktualizují konverzní kódy Zboží.cz jednotlivé shopsystémy. Termín je totiž vcelku šibeniční...

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.