Jste zde

Jak nastavit Bidding Fox pro nové měření konverzí na Zboží.cz

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.

Nastavení Bidding Foxu

  • Zapněte Bidding Fox a na podstránce Nastavení na první pozici je Nastavení propojení, které je třeba vyplnit.
Nastavení propojení v Bidding Foxu
  • Přejděte do administrace Zboží.cz na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu provozoven najděte e-shop, pro který používáte Bidding Fox a zkopírujte jeho ID.
Administrace Zboží.cz
  • Toto ID vložte do Bidding Foxu
  • V administraci Zboží.cz vygenerujte API klíč, který budete používat pro Bidding Fox. 
Správa API ve Zboží.cz
Vytvoření API klíče
API klíčů můžete vygenerovat několik. Např. pro každou aplikaci jeden.
  • Klíč vložte do aplikace a nastavení uložte

Díky tomuto nastavení můžete Bidding Fox dál naplno využívat. 

Jaké výhody má upravené měření konverzí, si můžete přečíst v našem článku nebo na blogu Zboží.cz.


 

Komentáře

Jsem zvědav, jak rychle aktualizují konverzní kódy Zboží.cz jednotlivé shopsystémy. Termín je totiž vcelku šibeniční...

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.
7 tipů jak snížit náklady na bidding
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.