Jste zde

Zboží.cz upravuje způsob měření konverzí

Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat? 

Změna proběhne od 1. 4. 2019, abyste i potom mohli využívat Bidding Fox pro Zboží.cz, budete muset nové měření konverzí nastavit. Od tohoto týdne uvidíte v aplikaci upozornění na to, jaká data je třeba do aplikace vložit.

Dva způsoby měření konverzí

Na Zboží.cz budou k dispozici dva možné způsoby měření konverzí - Omezený a Standardní. Omezený bude odpovídat dosavadnímu nastavení a Standardní bude rozšířený o data o přímých konverzích, hodnocení skutečných zákazníků, aktivní sběr hodnocení, recenze a bude možný přístup k API.
 

Rozdíl mezi omezeným a standardním měřením konverzí, zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/

Co díky rozšířenému měření získáte

Relevantní hodnocení a recenze

Velkou změnou je, že vaše produkty budou moct hodnotit a psát k nim recenze jen zákazníci, kteří u vás opravdu nakoupili. Nestane se, že u vaší nabídky budou negativní hodnocení od anonymních uživatelů nebo konkurentů, kteří s vašimi produkty nemají zkušenosti.

Data

K dispozici vám bude mnohem víc informací o prodeji na Zboží.cz. Budete vědět, kolik zákazníků k vám ze srovnávače přišlo a kolik produktů jste prodali. Zjistíte i to, jestli zákazník do objednávky přidal další zboží z nabídky, než to ze kterého se prokliknul ze Zboží.cz.

Data z měření konverzí jsou dostupná jen vám a Zboží.cz. Na jejich základě upravují pořadí ve výsledcích vyhledávání, oblíbené produkty se budou posouvat výš.

Jednodušší administrace

Díky napojení na API pro vás bude správa dat ze Zboží.cz velmi jednoduchá a bude probíhat přímo v systému e-shopu. Můžete si stáhnout hodnocení a recenze, reagovat na ně nebo upravovat souhlasy zákazníků se zpracováním osobních údajů. Dostupné jsou vám i statistiky výkonu inzerce, výška kreditu, atd. 

Jak nové měření nastavíte 

Nastavení měření konverzí bude záležet na technickém řešení e-shopu. Ve Zboží.cz pro vás připravili podrobný návod.

Nové nastavení a Bidding Fox

Abyste mohli Bidding Fox pro Zboží.cz používat i po 1. 4. 2019 musíte nastavit Standardní měření konverzí. Nastavení v aplikaci bude velmi jednoduché, vyplníte váš klíč k API a ID e-shopu.

ID e-shopu najdete v administraci Zboží.cz na podstránce Provozovna.

ID e-shopu na Zboží.cz
Nastavení v Bidding Foxu
Do nového nastavení se pusťte raději co nejdříve, ale nejpozději do 1. 4.

Uvítáte rozšířené a vylepšené možnosti měření konverzí?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.