Jste zde

Zboží.cz upravuje způsob měření konverzí

Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat? 

Změna proběhne od 1. 4. 2019, abyste i potom mohli využívat Bidding Fox pro Zboží.cz, budete muset nové měření konverzí nastavit. Od tohoto týdne uvidíte v aplikaci upozornění na to, jaká data je třeba do aplikace vložit.

Dva způsoby měření konverzí

Na Zboží.cz budou k dispozici dva možné způsoby měření konverzí - Omezený a Standardní. Omezený bude odpovídat dosavadnímu nastavení a Standardní bude rozšířený o data o přímých konverzích, hodnocení skutečných zákazníků, aktivní sběr hodnocení, recenze a bude možný přístup k API.
 

Rozdíl mezi omezeným a standardním měřením konverzí, zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/

Co díky rozšířenému měření získáte

Relevantní hodnocení a recenze

Velkou změnou je, že vaše produkty budou moct hodnotit a psát k nim recenze jen zákazníci, kteří u vás opravdu nakoupili. Nestane se, že u vaší nabídky budou negativní hodnocení od anonymních uživatelů nebo konkurentů, kteří s vašimi produkty nemají zkušenosti.

Data

K dispozici vám bude mnohem víc informací o prodeji na Zboží.cz. Budete vědět, kolik zákazníků k vám ze srovnávače přišlo a kolik produktů jste prodali. Zjistíte i to, jestli zákazník do objednávky přidal další zboží z nabídky, než to ze kterého se prokliknul ze Zboží.cz.

Data z měření konverzí jsou dostupná jen vám a Zboží.cz. Na jejich základě upravují pořadí ve výsledcích vyhledávání, oblíbené produkty se budou posouvat výš.

Jednodušší administrace

Díky napojení na API pro vás bude správa dat ze Zboží.cz velmi jednoduchá a bude probíhat přímo v systému e-shopu. Můžete si stáhnout hodnocení a recenze, reagovat na ně nebo upravovat souhlasy zákazníků se zpracováním osobních údajů. Dostupné jsou vám i statistiky výkonu inzerce, výška kreditu, atd. 

Jak nové měření nastavíte 

Nastavení měření konverzí bude záležet na technickém řešení e-shopu. Ve Zboží.cz pro vás připravili podrobný návod.

Nové nastavení a Bidding Fox

Abyste mohli Bidding Fox pro Zboží.cz používat i po 1. 4. 2019 musíte nastavit Standardní měření konverzí. Nastavení v aplikaci bude velmi jednoduché, vyplníte váš klíč k API a ID e-shopu.

ID e-shopu najdete v administraci Zboží.cz na podstránce Provozovna.

ID e-shopu na Zboží.cz
Nastavení v Bidding Foxu
Do nového nastavení se pusťte raději co nejdříve, ale nejpozději do 1. 4.

Uvítáte rozšířené a vylepšené možnosti měření konverzí?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.