Jste zde

Zboží.cz upravuje způsob měření konverzí

Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat? 

Změna proběhne od 1. 4. 2019, abyste i potom mohli využívat Bidding Fox pro Zboží.cz, budete muset nové měření konverzí nastavit. Od tohoto týdne uvidíte v aplikaci upozornění na to, jaká data je třeba do aplikace vložit.

Dva způsoby měření konverzí

Na Zboží.cz budou k dispozici dva možné způsoby měření konverzí - Omezený a Standardní. Omezený bude odpovídat dosavadnímu nastavení a Standardní bude rozšířený o data o přímých konverzích, hodnocení skutečných zákazníků, aktivní sběr hodnocení, recenze a bude možný přístup k API.
 

Rozdíl mezi omezeným a standardním měřením konverzí, zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/

Co díky rozšířenému měření získáte

Relevantní hodnocení a recenze

Velkou změnou je, že vaše produkty budou moct hodnotit a psát k nim recenze jen zákazníci, kteří u vás opravdu nakoupili. Nestane se, že u vaší nabídky budou negativní hodnocení od anonymních uživatelů nebo konkurentů, kteří s vašimi produkty nemají zkušenosti.

Data

K dispozici vám bude mnohem víc informací o prodeji na Zboží.cz. Budete vědět, kolik zákazníků k vám ze srovnávače přišlo a kolik produktů jste prodali. Zjistíte i to, jestli zákazník do objednávky přidal další zboží z nabídky, než to ze kterého se prokliknul ze Zboží.cz.

Data z měření konverzí jsou dostupná jen vám a Zboží.cz. Na jejich základě upravují pořadí ve výsledcích vyhledávání, oblíbené produkty se budou posouvat výš.

Jednodušší administrace

Díky napojení na API pro vás bude správa dat ze Zboží.cz velmi jednoduchá a bude probíhat přímo v systému e-shopu. Můžete si stáhnout hodnocení a recenze, reagovat na ně nebo upravovat souhlasy zákazníků se zpracováním osobních údajů. Dostupné jsou vám i statistiky výkonu inzerce, výška kreditu, atd. 

Jak nové měření nastavíte 

Nastavení měření konverzí bude záležet na technickém řešení e-shopu. Ve Zboží.cz pro vás připravili podrobný návod.

Nové nastavení a Bidding Fox

Abyste mohli Bidding Fox pro Zboží.cz používat i po 1. 4. 2019 musíte nastavit Standardní měření konverzí. Nastavení v aplikaci bude velmi jednoduché, vyplníte váš klíč k API a ID e-shopu.

ID e-shopu najdete v administraci Zboží.cz na podstránce Provozovna.

ID e-shopu na Zboží.cz
Nastavení v Bidding Foxu
Do nového nastavení se pusťte raději co nejdříve, ale nejpozději do 1. 4.

Uvítáte rozšířené a vylepšené možnosti měření konverzí?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.