Jste zde

Další vylepšení statistik v Bidding Foxu

Analýzy, grafy, vyhodnocování úspěšnosti, plnění cílů a další. I to je součástí biddování. Abyste nemuseli vyplňovat množství tabulek, vytvářet vlastní statistiky strategií a spoustu další práce, necháváme Bidding Fox, aby je zpracoval za vás. Jaké novinky najdete v aplikaci tentokrát?

Nové záložky

Na hlavní stránce Bidding Foxu najdete, kromě obecného přehledu, další dvě nové záložky. Jsou to Statistiky a Produkty. Přehled o stavu biddingu máte hned na očích.

Hlavní stránka Bidding Foxu

Zvolte období a metriky

V Přehledu i Statistikách můžete vybírat nejen, za jaké období chcete graf vykreslit, ale i jaká data chcete zobrazit. Zajímají vás data za všechny produkty, i ty, které nejsou ve strategiích? Zvolte tedy možnost Projekt. Nebo vyberte druhou možnost - Strategie a Bidding Fox vám ukáže čísla pouze ze strategií. 

Výběr období a metrik

Statistiky

V záložce se statistikami máte na výběr z několika dalších možností. V grafu si můžete zobrazit informace o proklicích, objednávkách, konverzním poměru, obratu nebo o všem společně. Vše na jedno kliknutí.

Zobrazení statistik v Bidding Foxu

Díky těmto grafům získáte ještě lepší přehled o vašich produktech, strategiích a feedu v čase. Používáte analytiku z Bidding Foxu pro vylepšování inzerce? 

Vyzkoušejte si Bidding Fox na 15 dní zdarma a uvidíte, jak vám dokáže pomoct. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.