Jste zde

Co všechno je součástí aplikace Bidding Fox

Aplikace obsahuje několik částí, které vám zprostředkují různé informace podle toho, jak chcete s inzercí pracovat.

Pro rychlý přehled o inzerci využijete nejspíše hlavní stranu, pokud vás ale zajímá vás jak zlepšit výkon, zabrousíte pravděpodobně do diagnostiky atd. Co všechno se na stránkách aplikace nachází?

Hlavní strana

Zde najdete jednoduchý přehled kolik produktů je biddováno aplikací a jaký byl stav před aplikací. Dále je zde základní přehled výkonu inzerce podle dat z Google Analytics za posledních 30 dní.

Bidding Fox
Bidding Fox - hlavní strana

Produkty

Na této stránce jsou vypsány všechny produkty, které aplikace ovlivnila. Produkty si můžete vyexportovat do CSV a kouzlit nad nimi dle libosti ;)

Nastavení

Kdybychom byli na lodi, dala by se tato stránka přirovnat k strojovně. Nastavuje se zde vše důležité pro to, aby biddingový automat plnil co nejlépe vaše cíle.

Diagnostika

Potom co vytvoříte první nastavení a po prvním zpracování aplikací můžete využít interní diagnostiku, ve které se dozvíte, které produkty z vámi vybraných nejsou biddovány a proč. Produkty si můžete vyeexportovat po jednotlivých problémech do CSV nebo rovnou jako výběr zobrazit standardně v Mergadu.

Pokud se do 24h nenačtou data na hlavní straně, dejte nám vědět a vyřešíme to společně.

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.