Součástí Bidding Foxu je obsáhlá Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Víte, kolik máte spárovaných produktů, kolik z nich dosáhlo maximálního CPC a mnoho dalších informací. Chybí vám v diagnostice něco, co pravidelně kontrolujete? Můžete si nastavit svoje vlastní metriky. Pojďme se společně podívat, jak na to.
Pro nastavení vlastních ukazatelů se budeme pohybovat na podstránce Produkty a Diagnostika.
Nastavení na podstránce Produkty
Vybereme, které produkty chceme vidět. Možnosti jsou prakticky neomezené, jednotlivé filtry mezi sebou můžete kombinovat. Podívejte se, jak filtrování v aplikaci funguje. Na blogu najdete tři videa, první se věnuje základním možnostem filtrování, druhé filtrování podle biddingu a třetí ručnímu biddingu.
Jako příklad si ukážeme: Nespárované produkty

Filtr uložíme a pojmenujeme ho, např. Nespárované produkty.
Nastavení na podstránce Diagnostika
Na podstránce Diagnostika přejdeme na kartu Vlastní. Zvolíme Režim úprav a přidejte metriku. Vybereme z nastavených strategií a uložených filtrů. Přidáme vytvořený filtr Nespárované produkty a změny uložíme. Vlastních metrik přidejte kolik potřebujete.
Nastavení upozornění
U jednotlivých boxů můžete nastavit, aby vás Bidding Fox upozornil, když dojde k nárůstu nebo poklesu.
V našem případě zvolíme upozornění při nárůstu na 15 produktů. Pojmenujeme, vybereme závažnost, jestli chceme upozornění na e-mail nebo do Mergada a možnost zobrazení v grafu událostí.

Máme nastaveno. Box s informacemi o těchto produktech najdete v kartě Vlastní a nárůst se bude propisovat do událostí. Poskládejte si sem další boxy, ve kterých budete sledovat metriky, které vás opravdu zajímají. Budete tu mít všechny informace, které jsou důležité pro správu vaší inzerce a nastavíte si je přímo na míru.
Sledujete nějaké vlastní metriky v Bidding Foxu? Podělte se s námi o vaše zkušenosti a napište nám je do fóra.
Komentáře
Tohle je velice mocné.
Tohle je velice mocné. Uživateli rozšiřuje možnosti velmi podrobné diagnostiky včetně toho o změnách vlastních signálů být obratem informován na e-mail.
Co je vtipné, tak marketingoví specialisté si jen obtížně představují příklady použití. A že jich je :-) Ostatně to můžete vyzkoušet na sobě. Kolik příkladů využití sledování vlastního diadnostického signálu vymyslíte?
Přidat komentář