Jste zde

Vánoce na zbožácích

Vánoce jsou už opravdu za rohem. Jste na vánoční nákupní šílenství připraveni? K našim 8 tipům jak můžete připravit e-shop na Vánoce vám přidáváme několik dalších a jednu důležitou informaci. 

Nabídněte zákazníkům osobní odběr

Není jasné, jestli se před Vánocemi budete moct na dopravce 100% spolehnout. Nabídněte zákazníkům možnost osobního odběru na výdejních místech Zásilkovny, Uloženky a DPD Pickup. Výdejny doplňte do XML feedu do tagu DELIVERY a je to. Takhle zákazníkům zaručíte, že se k nim zboží do Vánoc dostane. 

Pro doplnění výdejen do XML feedu použijte Mergado.

Je třeba být vidět

Zákazníci hledají to nejvýhodnější zboží. Buďte vidět! S tím vám pomůže bidding, který vás dostane na TOP pozice, které jsou u zákazníků opravdu nejoblíbenější. A není to jen prodejní tah, je to opravdu tak. S biddingem vám pomůže Bidding Fox, můžete si ho zapnout na 15 dní zdarma a zjistit, jestli vám opravdu pomáhá.

Zajímá vás, které zboží se v jednotlivých kategoriích nejvíc prodává? Podívejte se na nejprodávanější produkty na českém internetu.

Neprodávají jen zbožáky

Heureka a Zboží jsou jedny z nejdůležitějších kanálů, kterým se vyplatí věnovat. Nezapomínejme ale na sociální sítě. Jen na Facebooku je denně víc než 4 100 000 uživatelů a to je hodně potenciálních zákazníků. Na sociálních sítích je třeba pracovat s fotkami tak, aby zákazníka oslovily. Ne vždy se produktové fotky zobrazují správně a reklama nakonec nemá takový úspěch, jaký jste očekávali. Zkuste fotky hromadně upravovat v aplikaci Feed Image Editor. Jak s ním pracovat? 

Heureka nenabízí garanci dodání do Vánoc

Na základě aktuálních možností dopravců a zkušeností z předešlých let, Heureka letos nebude nabízet službu Garance dodání do Vánoc. Tato informace značí, že vánoční sezona bude opravdu pořádný fičák. 

Držíme pěsti, abyste všechno v klidu a bez problémů zvládli.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.