Jste zde

Formulář pro úpravu e-shopů na Heurece je v novém kabátu

Heureka vylepšuje své služby, aby byly co nejpřehlednější a uživatelé jich využívali co nejčastěji. Nezaměřují se jen na úpravy pro zákazníky obchodů, ale i pro samotné e-shopaře. Podívejte se, jak vypadá nový formulář pro úpravu e-shopů.

Na konci dubna došlo ke změně v boxu doporučovaných obchodů. E-shopy, které jsou v biddingu nejsou od ostatních tak výrazně odlišené, jako tomu bylo předtím

Zjednodušený formulář pro úpravu e-shopů

Změny se tentokrát dočkal formulář pro úpravu e-shopů. Je jednodušší a přehlednější. Už v něm nenajdete např. pole ICQ, které, musíme přiznat, bylo opravdu hodně zastaralé. URL adresa zůstává stále stejná

O této úpravě a překážkách, se kterými se v Heurece museli potýkat, mluvil Honza Kotek na letošní Nekonferenci. Podívejte se na jeho prezentaci.

Heureka sbírá zpětnou vazbu od e-shopařů, tak jim nezapomeňte napsat do komentáře pochvalu nebo věcné připomínky. 

Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/

Sjednocení parametrů Značka a Výrobce

Upravený formulář není jedinou změnou, která na Heurece probíhá. Přes prázdniny dojde ke sjednocení parametrů Značka a Výrobce. Tato úprava umožní zákazníkům jednodušší filtrování a zboží se bude zobrazovat častěji. Ve kterých kategoriích se projeví a jaké změny bude třeba udělat? Podívejte se na blog Heureky. 

Když jsme u toho ICQ, vzpomenete si na svoje uživatelské číslo? My jsme se dokonce i přihlásili a nestačili se divit, že pořád funguje. :D

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.