Jste zde

Report v Bidding Foxu

Bidding report je už nějakou chvíli součástí aplikace. Ušetří vám čas a data máte vždy přehledně uložená na jednom místě. Co v něm najdete a jak ho můžete využívat na 100 %? Připravili jsme pro vás sérii článků, které vám to ukážou. Začneme hezky od začátku.

Ukázka reportu v Bidding Foxu

Nejdřív vyberte období, které chcete reportovat. Můžete vybírat jednotlivé měsíce, vyplnit přesná data od kdy do kdy nebo jen část měsíce.
Období mezi sebou můžete porovnávat a vidíte, které strategie mají úspěch a na kterých by bylo třeba zapracovat. Specifická data využijete u strategie, která bude spuštěná jen na pár dní a po jejím vypnutí chcete vidět, jak byla úspěšná v porovnání s ostatními.

Porovnávání období v reportu

Co z reportu vyčtete?

Začátek je věnovaný souhrnným statistikám za dané období.

Obrat a náklady

Celkový obrat a náklady za nastavené strategie ve vámi zvoleném období. Zdroj pro tyto sumy je zvolen podle vašeho nastavení v aplikaci. Tedy Google Analytics nebo Heureka.

PNO

Podíl nákladů na obratu za všechny strategie. Tedy informace o tom, jaké procento z vašeho obratu tvoří náklady na bidding.

Když víte, jaký mají produkty nebo celé strategie podíl nákladů na obratu, můžete snadno určit, jestli je pro vás inzerce výhodná. Pokud by byly náklady už příliš vysoké, můžete zkusit inzerci optimalizovat. 

Prokliky a objednávky

Celkový součet prokliků a objednávek, které byly uskutečněny. I tady jsou data zobrazena podle vašeho nastavení, z Google Analytics nebo Heureky.

Máte hodně prokliků a málo objednávek? Něco je nejspíš špatně. Zákazníky vaše nabídka zajímá, ale neobjednávají u vás. Příčin může být několik, např. příliš vysoká cena ve srovnání s konkurencí, špatně napsané popisky u produktů apod. 

Konverzní poměr

Je poměr mezi návštěvníky kteří udělali konverzi/objednávku a celkovým počtem návštěvníků. Je to jeden z ukazatelů úspěšnosti inzerce. .

Proč použít bidding report?

  • Je rychlý. Nemusíte vyplňovat žádné tabulky. 
  • Je flexibilní. Můžete si nastavit libovolné období. 
  • Je přehledný. Všechna data máte v grafech nebo tabulkách.
  • Je variabilní. Můžete ho proklikávat online nebo exportovat do .pdf.
  • Je pro uživatele Bidding Foxu zdarma.
     

V příštím článku se můžete těšit na porovnávání TOP5 nejlepších strategií, jejich prokliky, obrat a historii.

Je nějaká funkce, kterou byste v reportech využili a chybí vám? Napište nám a podíváme se na to.

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.