Jste zde

Bidding report - vyzkoušejte novou funkci v aplikaci Bidding Fox!

Zvyšte svůj zisk díky novým reportům biddingu! Nejen, že vám ušetří čas, který byste trávili sbíráním dat pro report, ale v reportu najdete informace, které vám pomůžou zlepšovat bidding a tím zvyšovat zisk.

Co bidding report je

Nová funkce Bidding Foxu, která shromažďuje důležitá data a převádí je do přehledných grafů a tabulek. Umožní vám tak velmi rychlou orientaci ve výkonnosti vámi nastavených strategií, za vámi zvolené období. Výsledky biddingu tak máte na jednom místě a kdykoliv k dispozici. Reporty jsou dostupné nejen online, kde je můžete dál proklikat, ale můžete si je stáhnout v PDF a dál s nimi pracovat, třeba poslat e-mailem celému týmu. 

Co v reportu najdete

  • Podrobné statistiky s výsledky jednotlivých biddingových strategií.
  • Statistiky významných typů pozic na produktových kartách.
  • Výkon jednotlivých dnů v týdnu.
  • Nejlepší i nejhorší TOP produkty.
  • A další..
Výběr období pro report

Proč report vyzkoušet

  • RYCHLÝ - Důležité informace získáte rychle - na pár kliknutí.
  • FLEXIBILNÍ - Nastavení téměř libovolného období.
  • PŘEHLEDNÝ - Přehledné grafy a tabulky.
  • VARIABILNÍ - Export do PDF.
  • DOSTUPNÝ - Report je uživatelům Bidding Fox dostupný zdarma.

Jak nový biddingový report vyzkoušet

Navštivte aplikaci Bidding Fox a přejděte na stránku Reporty, vyberte období a report je na světě. 
Pokud Bidding Fox ještě nevyužíváte, zapněte si jej v Mergado Store na 15 dní zdarma a začněte zvyšovat zisk! 

Ukázka 1. strany reportu

 

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.